وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 09:25   |   کد مطلب: 15697
همزمان با 17 مردادماه روز خبرنگار و شهادت شهید صارمی، خبرنگاران نهاوند به منظور ارج نهادن به مقام شهدای عرصه اطلاع رسانی با خانواده یکی از شهدای رسانه دیدار نمودند.

به گزارش نافع به نقل از ایرنا، در این مراسم معاون فرماندار نهاوند گفت: شهدا در تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزات مردم ایران در ادوار مختلف نقش بی بدیلی داشتند و این درخت تنومند را با خون خود آبیاری کردند.
وی از خانواده های شهدا به عنوان چشم و چراغ این ملت یاد کرد و افزود: پدران و مادران شهدا از جایگاه بالایی نزد مردم برخوردارند زیرا آنان با پرورش انسانهایی بزرگ درس مقاومت و ایستادگی را به ملت آموختند.
سید رضا سلامتی از شهدای رسانه به عنوان شهدای اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم یاد کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس خبرنگاران زیادی بودند که با تقدیم خون خود ایثارگریها و جانفشانیهای رزمندگان را به ثبت رساندند و امروز این آثار به الگویی برای نسل جوان تبدیل شده است .
وی افزود: امروز نیز خبرنگاران رسالت خطیری را در حفظ ارشهای انقلاب اسلامی و همچنین ارزشهای مورد قبول جامعه دارند که در این راه سختیهای زیادی را متقبل شده اند و با ایمان به راه خود برای رسیدن به آن تلاش کرده اند .
قابل ذکر است که در این دیدار که مسوولان بنیاد شهید شهرستان نیز حضور داشتند ضمن احترام به مقام شامخ شهیدان از رشادتهای شهید ستوان دوم رضا سوری از کارکنان روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی و شهدای اصحاب رسانه که در 15 آدر ماه سال 84 بر اثر سقوط هواپیمای c130 به شهادت رسیدند تجلیل به عمل آمد همچنین صبح امروز علاوه بر این دیدار خبرنگاران با حضور در منزل خانواده شهید محمد نادری یکی دیگر از شهدای عرصه اطلاع رسانی تجلیل کردند.
17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان بدست طالبان بود که به این مناسبت این روز به نام خبرنگار لقب گرفته است.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما