وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 22:54   |   کد مطلب: 8888
ضیافت شام شهردار مریانج با حضور تیم‌های مسابقات فوتبال زیر 14 سال آسیا
شهرداری و شورای اسلامی شهر مریانج برای تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات فوتبال زیر 14 سال آسیا ضیافت شامی ترتیب داد.

به گزارش نافع به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان به مناسبت برگزاری مسابقات فوتبال زیر 14 سال آسیا در شهر مریانج ضیافت شامی از سوی شهردار این شهر ترتیب داده شد و 8 تیم شرکت کننده در مسابقات فوتبال زیر 14 سال آسیا مشتمل بر ورزشکاران، مربیان و داوران و نیز عوامل فنی و اجرایی فدراسیون و اداره کل و هیئت فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مراسم با شکوه حضور پیدا کردند.

این مراسم که در محوطه باز اداره فنی و حرفه ای مریانج برگزار شد مدیرکل ورزش و جوانان ، مدیر کل فنی و حرفه ای استان، دکتر شمیل کمیل مسئوول برگزاری مسابقات زیر 14 سال آسیا و جمعی از مدیران و مسئولین استانی و عوامل فنی و اجرایی ستاد برگزاری مسابقات و نیز اصحاب رسانه و خبرنگاران حضور داشتند.

در این مراسم باشکوه، lمحسن معصوم‌علیزاده شهردار مریانج در سخنانی ضمن خیرمقدم به تمامی میهمانان و شرکت کنندگان در این مسابقات به خصوص تیم های حاضر، ابراز امیدواری کرد که شهر زیبا، تاریخی و با فرهنگ مریانج که بتواند میزبان خوب و شایسته ای در طول برگزاری این مسابقات باشد.

وی اظهار کرد: مریانج شهری با مردمانی خونگرم ، ساده و صمیمی و میهمان نواز است که در طول دوره های گذشته همواره توانسته در عرصه های مختلف وظایف خود را به خوبی به انجام برساند.

معصوم علیزاده گفت: آثار و عملکرد شهدا ، سرداران ، فرماندهان ، کارآفرینان ، نخبگان و جوانان خوب مریانج را امروز میتوان در هر گوشه ای از این کشور به وضوح دید. وی گفت موقعیت مناسب شهر مریانج ، امکانات موجود ، مردمان ولایت مدار ، آب و هوای مناسب و تاریخچه آن از مریانج فضایی برای زندگی ، کار و استراحت در این منطقه فراهم کرده است.

وی ادامه داد: امروزه ورزش بعنوان یک زبان بین المللی در کل جهان پیام آور صلح و دوستی است وی ورزش را نوعی شبکه اجتماعی همه گیر در سطح جهان دانست که از طریق آن بسیاری از کشورهای به تبادل تجربه و فرهنگ و دانش می پردازند.

شهردار مریانج اظهار امیداواری کرد با توجه به امکانات موجود در این شهر مسابقات دیگری نیز در این شهر برگزار گردد و اظهار داشت ما آمادگی پذیرایی و میزبانی مسابقات بین المللی را در بالاترین سطح در استان همدان و شهر مریانج داریم.

در پایان وی اظهار کرد: آرزو دارم بزودی تیم جوانان غزه در این ورزشگاه به همراه همه شما جوانان به ورزش بپردازند.

دکتر شمیل کمیل نیز در این مراسم ضمن تشکر از میزبانی خوب مردم مریانج از زحمات صورت گرفته اظهار رضایت نمود و اظهار امیداوری کرد بزودی مسابقات دیگری در سطح بین المللی در این شهر برگزار گردد. در پایان نیز همه تیم ها در فضایی مناسب به صرف شام و تبادل نظرات پرداختند.

دیدگاه شما