وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 12:19   |   کد مطلب: 8873
کارشناس مسائل سیاسی استان همدان اعلام کرد:
آمریکا شریک داعش و رفیق اسرائیل
کارشناس مسائل سیاسی استان همدان اعلام کرد: آمریکا شریک داعش و رفیق اسرائیل
حمله جنگنده‌های آمریکایی به داعش برای حفاظت از پایگاه‌های نفتی خود در عراق است.

یک کارشناس مسائل سیاسی استان همدان با بیان این مطلب در گفتگو با نافع گفت: آمریکا امروز نگران حوزه‌های نفتی خود در عراق است که از طرف گروه داعش مورد تهدید قرار گرفته و حمایت از مسیحیان، تنها بهانه‌ای برای رد گم کردن است.

محمود قاسمی تصریح کرد: ورود آمریکا به عراق و جنگ با این کشور در واقع جنگ نفت بود و هرجا که این منافع به خطر افتد با آن مقابله خواهد کرد.

وی با اشاره به کشتارهای بی‌رحمانه داعش و گروه‌های تکفیری در سوریه خاطرنشان کرد: اگر آمریکا واقعا دغدغه دفاع از حقوق بشر را داشت و در گفتار خود صادق بود در سوریه نیز  باید مانع آن فجایع می‌شد درحالیکه تجهیزات نظامی خود را به صورت مرتب برای مهاجمان ارسال می‌کرد.

قاسمی، آمریکا را شریک دزد و رفیق قافله خواند و افزود: امروز نیز دولت آمریکا در غزه، کشته‌شدن هزاران زن و کودک و افراد بی‌دفاع را نادیده گرفته و از رژیم جنایتکار اسرائیل حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه در شناسنامه گروه داعش، نام سازمان سیا و اداره اطلاعات عربستان و قطر ثبت شده اظهارداشت: داعش یک گروهک صهیونیستی است و با اینکه داعیه اهل‌ سنت بودن را دارد؛ نه تنها از مسلمانان اهل سنت غزه حمایت نکرد؛ بلکه اعلام کرد که اسرائیل مظلوم واقع شده و حق دفاع از خود را دارد.

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما