وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 13:55   |   کد مطلب: 8842
به دعوت بسیج جامعه پزشکی کشور انجام شد؛
راهپیمایی جامعه پزشکی همدان در حمایت از مردم غزه
راهپیمایی دانشگاه علوم پزشکی همدان در حمایت از مردم غزه
پزشکان همدانی با حضور در راهپیمایی، حمایت خود از مردم مظلوم غزه و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام کردند.

راهپیمایی جامعه پزشکان صبح امروز با حضور اقشار مختلف جامعه پزشکی از جمله مسئولان بیمارستان‌ها، مدیر عامل جمعیت هلال احمر، پزشکان، پرستاران، بهیاران و غیره در محل بیمارستان بعثت همدان برگزار شد.

تجمع جامعه پزشکی استان همدان در راستای و حمایت از مردم مظلوم غزه و انزجار از رژیم خود ساخته و دروغین صهیونیستی که با جنایت های وحشیانه خود نشان دادند بویی از خوی انسانی نبرده اند، صورت گرفت.

به گزارش تسنیم، در این اجتماع بیانیه از سوی جامعه پزشکان قرائت شد که بخشی که از این بیانیه به شرح زیر آمده است:

خداوند در قرآن کریم گرایش ملت ها را در دو جریان حق و باطل اعلام می کند و در این بین حق را جریانی پاک و زلال دانسته و  باطل را چون کف روی آب معرفی می‌کند.

حق مانند آب و باطل مانند کفی است که روی آب است و از بین میرود اما آنچه که باقی می ماند آبی است که زلال و جاری و ساری است.

در جهان امروز جریان حق و باطل را به خوبی می‌توان دید و شناخت آن مشکل نیست حق هیچ گاه به مظلوم ستم نمی کند و مردم را از احتیاجات انسانی محروم نکرده و از امداد رسانی به کودکان و زنان بی پناه جلوگیری نمی کند، زن و کودک و پیر و غیر نظامی را وحشیانه قتل عام نمی‌کند و به عمد به بیمارستان و کودکان حمله نمی‌کند.

آری حق خدا محور و انسانیت محور است و برای همیشه تاریخ باقی می‌ماند اما باطل خود را هر لحظه در مرز سقوط و نابودی می‌داند.

باطل ظلم محور است چرا که به دنبال از بین بردن حیات بشری است درون باطل او را واردار می‌کند زنان و کودکان را قتل عام کند غافل از آنکه به فرموده الهی باطل از بین رفتنی است.

بیراه نبوده که بزرگان قوم یهود هنگامی که صهیونیسم با سوء استفاده از دین یهود اعلام موجودیت کرد گفتند صهیونیسم به دنبال بدنام کردن دین یهود است اری این چنین است که صهیونیسم باطل گرا امروز یهودیان را نیز قتل عام می کند یهودیانی که قرن ها در کنار دیگر ملت ها زندگی کردند.

دیدگاه شما