وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 13:22   |   کد مطلب: 8841
قهرمانان تیروکمان همدانی عازم مسابقات کشور چین تایپه شد
رئیس هیأت تیر و کمان استان همدان گفت:ساسان رضوی‌مشعوف جزء قهرمانان ورزش تیر و کمان ایران است که به مسابقات جایزه بزرگ کشور چین‌تایپه اعزام شد.

به گزارش نافع، رضا صفدری افزود: ˈساسان رضوی مشعوفˈ ورزشکار همدانی تنها نماینده تیر و کمان استان همدان در رقابت های جایزه بزرگ کشور چین تایپه است.

وی اضافه کرد: تیم ملی تیراندازی با کمان برای حضور در دومین دوره از مسابقات جایزه بزرگ آسیا با 16 کماندار زن و مرد در دو رشته ریکرو و کامپوند بامداد امروز تهران را به مقصد شهر تایپه در کشور چین تایپه محل برگزاری این مسابقات ترک کرد.

صفدری اظهار کرد: کماندار ملی پوش همدانی برای دومین بار زیرنظر ˈباک وون مونˈ سرمربی تیم ملی به مسابقات جایزه بزرگ تیروکمان آسیا اعزام می شود.

وی خاطرنشان کرد: ساسان رضوی مشعوف کماندار همدانی در بخش ریکرو این رقابت ها حضور دارد، او جزو قهرمانان ورزش تیروکمان کشورمان است و اخیرا در این رقابت ها به عنوان نفر اول تیم ملی برگزیده شد.

وی یادآور شد: این کماندار همدانی یکی از شانس های اصلی حضور در رقابت های آسیایی اینچوان کره جنوبی محسوب می شود ضمن اینکه در رقابت های جایزه بزرگ چین تایپه جزو گزینه های اصلی در کسب بهترین مقام است.

صفدری افزود: رضوی مشعوف در تمامی اردوهای تیم ملی نیز حضور داشت و توانست رکورد خوبی را در تمرین و مسابقه درون اردویی ثبت کند.

صفدری اظهار داشت: این تیرانداز همدانی انگیزه بسیار بالایی برای درخشش در بازی های آسیایی اینچوان کره جنوبی و یکی از شانس های کسب بهترین نتیجه در ترکیب تیم ملی به شمار می رود.

دومین دوره از مسابقات جایزه بزرگ آسیا چین تایپه از تاریخ 19 الی 24 مردادماه سال جاری برگزار می شود.

منبع:ایرنا

دیدگاه شما