وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 09:34   |   کد مطلب: 8735
نماینده ولی فقیه استان همدان:
قلم خبرنگاران فرهنگ جامعه را رقم می‌زند
نماینده ولی فقیه استان همدان: قلم خبرنگاران فرهنگ جامعه را رقم می‌زند
نماینده ولی فقیه در استان همدان با تبریک فرا رسیدن هفته خبرنگار گفت:فرمان ارتقای فرهنگی مردم در دست خبرنگاران است و این در صورتی محقق می شود که فعالیت رسانه ای در راه رضای خداوند انجام شود.

 

همزمان با هفته خبرنگار، اصحاب رسانه استان همدان با نماینده ولی فقیه در استان همدان دیدار صمیمانه داشتند.

 

آیت الله غیاث الدین طه محمدی با تبریک فرا رسیدن هفته خبرنگار اظهار کرد: انسان از بدو تولد با خبررسانی و دریافت خبر مرتبط بوده و به عنوان عنصر شناختی آفریده شده است.

 

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اینکه خبرنگاری از مقدس ترین شغل ها است، گفت: فرمان ارتقای فرهنگی مردم در دست خبرنگاران است و این در صورتی محقق می شود که فعالیت رسانه ای در راه رضای خداوند انجام شود.

 

وی بیان کرد: خبررسانی و آگاهی از خبر از وقوع بسیاری از حوادث ناگوار جلوگیری می‌کند و اهمیت آن تا حدی است که در راستای سازندگی برای بشر بسیار اثر گذار و مهم است.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان تأکید کرد: اگر اصول قلم زدن و نگارش توسط اصحاب رسانه بر اساس رضای خداوند و در این مسیر قرار گیرد شغل خبرنگاری از مقدس ترین شغل ها است.

 

محمدی اظهار کرد: طرح مشکل و ارائه راهکار برای معضلاتی همچون، اصلاح الگوی پوشش برای مردان و زنان کشور، افزایش سقط جنین، افزایش طلاق، افزایش خودکشی و رواج آن در بین جوانان و غیره توسط قلم خبرنگاران و ثبت معضلات به وسیله عدسی دوربین های عکاسان اثرگذاری بالایی در رفع مشکلات دارد.

 

وی با اشاره به اینکه اسرائیل حدود 200 الی 300 کودک بی دفاع و مظلوم غزه را به قتل رسانده است، افزود: نحوه به کارگیری قلم و بیان در روحیه افراد و جامعه بسیار مهم است و اصحاب رسانه به عنوان موعظه‌گر و خیرخواه در جامعه کمک شایانی در رفع مشکلات دارند.

دیدگاه شما