وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 12:57   |   کد مطلب: 8624
یادواره ۳۸ شهید عملیات مرصاد تویسرکان برگزار شد
به مناسب پنجم مرداد ماه سالروز عملیات غرورین آفرین مرصاد، یادواره 38 شهید عملیات مرصاد تویسرکان در مسجد النبی این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان در یادواره ۳۸ شهید عملیات مرصاد این شهرستان اظهار کرد: به حقیقت عملیات مرصاد برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه عملیات غرور آفرین مرصاد بیش از پیش جهانیان را به اقتدار جمهوری اسلامی ایران آگاه کرد، افزود: در این عملیات که به عنوان یکی از سرنوشت ساز ترین عملیات های دوران دفاع مقدس شناخته می شود، رزمندگان غیور از دل و جان در مقابل منافقین که به پشتیبانی ارتش بعث عراق بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ وارد میهن اسلامی شده بودند ایستادگی کردند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهنمان را دشمنان اشغال کنند.

امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه امروز تفکر اعتقادی و انقلاب اسلامی ایران به برکت امام خمینی(ره)، راهنمایی های مدبرانه مقام معظم رهبری و خون شهدا تمام دنیا را درنوریده است، ابراز کرد: امروز انقلاب اسلامی مرز جغرافیایی نمی شناسد به گونه ای که در راهپیمایی روز قدس در عراق و یا در کشورهای دیگر شاهد هستیم که تصاویری از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و پرچم جمهوری اسلامی ایران برافراشته شده است.

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه صیهونیست ها با اعتقاد بر اینکه نژاد برتر جهان هستند دست به کشتار مردم مظلوم می زنند، عنوان کرد: این رژیم سفاک نه تنها چشم به فلسطین و سرزمین های اسلامی دوخته بلکه می خواست با نسل کشی خود بر تمام دنیا مسلط شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل انتشار انقلاب اسلامی حمایت کردن آن از مظلومین جهان است، ابراز کرد: ما افتخار می کنیم که از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت می کنیم.

قدرت اعتقادی ایران مرز جغرافیایی ندارد/سرزمین های اشغالی به زودی گورستان اسرائیلی ها می شود

امام جمعه تصریح کرد: به برکت همین راهپیمایی ها و حمایت های معنوی ما از مظلومان است که اسرائیل جنایتکار در محدوده فلسطین زمین گیر شده و جنایایت خود را در مرزهای جغرافیایی دیگر کشورها انجام نمی دهد و مژده ای به آزاداندیشان جهان این است که با انجام اینگونه حمایت ها به زودی سرزمین های اشغالی گورستان اسرائیلی ها می شود.

حجت الاسلام موحدیبا تأکید بر اینکه امروز نظام ما در جهان از اقتدار، عزت و قدرتمندی خاصی برخوردار است، افزود: متأسفانه عده ای از مشکلات اقتصادی در کشور سخن می گویند این افراد باید بدانند که مشکلات اقتصادی تنها مربوط به کشور ما نیست و تمامی کشورهای دنیا با چنین مشکلاتی دسته و پنجه نرم می کنند و آنچه مهم است روحیه جوانمردی و آزادگی ملت ایران است.

وی عنوان کرد: همین عزت و آزادمردی ملت ما سبب شده تا در هر جای جهان هر انسان آزاده ای بخواهد راه آزادگی را طی کند به ملت ما چشم می اندازد که چگونه این مسیر را پیموده است.

امام جمعه تویسرکان همچنین درباره چگونگی تشکیل گروه داعش و دیگر گروه های تروریستی در جهان افزود: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و صهیونیست زمانی که می بینند فرهنگ ناب محمدی(ص) و علوی با پیروزی انقلاب اسلامی به جهانیان در حال معرفی شدن است از ترس گروه داعش و تروریست های جنایتکار را تربیت دادند تا با نشان دادن چهره ای زشت از اسلام آمریکایی خود، اسلام حقیقی را به گونه ای دیگر برای جهانیان معرفی کنند.

حجت الاسلام موحدی تأکید کرد: خوشبختانه رهنمودها و سیاست های مدبرانه مقام معظم رهبری نقشه های شوم آنان را نقش برآب کرده است و روز به روز چهره قبیح این گرگ صفتان برای جهانیان بیشتر به نمایش گذاشته می شود.

محمد داوری رئیس بنیاد شهید تویسرکان نیز با گرامیداشت پنجم مرداد ماه سالروز عملیات سرنوشت ساز مرصاد، اظهار کرد: شهرستان تویسرکان ۷۵۱ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده که از میان ۳۸ شهید مربوط به عملیات مرصاد هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز تداوم راه شهدا در پیروی از منویات ولی فقیه و ادامه شهدا و امام شهدا است، افزود: پیشرفت های کشور عزیزمان همه به برکت رادمردی های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، خون شهدا، ایستادگی جانبازان و حمایت خانواده های آنان است.

در این مراسم آقای کیاستی یکی از جانبازان به بیان خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی پرداخت.

دیدگاه شما