وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 31 شهريور 1393 ساعت 12:49   |   کد مطلب: 9647
صدرنشین لیگ برتر برابر الوند همدان زانو زد
تیم فوتبال الوند همدان موفق شد در ششمین مسابقه تدارکاتی خود تیم لیگ برتری مرصاد مریانج را با چهار گل شکست دهد.

به گزارش نافع، وحید بیگم‌جانی در گفت‌وگو با خبرنگار همدان ورزش گفت : تمرینات تیم فوتبال الوند با نظم خاصی زیر نظر کادرفنی در حال پیگیری است و سعی شده تا با انتخاب بهترین‌ها تیم خوبی روانه مسابقات لیگ دسته دوم کشور شود.

وی افزود: حمایت‌های مسئولان دست‌اندر ورزش استان به خصوص افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان، عیوقیان رئیس هیئت فوتبال و همکاران وی و همچنین مهندس یدی مالک باشگاه باعث شده تا بدون حاشیه تمرینات تیم الوند دنبال شود.

سرپرست مدیرعامل باشگاه الوند همدان تصریح کرد: سعی کادرفنی و سیاست کلی باشگاه بر این است که شرایط برای جذب بازیکنان بومی مستعد بیشتر از قبل فراهم شود و تیم با حضور بیش از ۶۰ درصد بازیکن همدانی بسته شود.

به گفته وی، بازیکنان غیربومی که در حال حاضر در تمرینات تیم حاضر شدند جزو باتجربه‌های لیگ‌های برتر و دسته یک و دوم هستند و این بر کیفیت فنی تیم به طور حتم تأثیر بالایی خواهد داشت.

بیگم‌جانی خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نقل و انقالات لیگ دسته اول، سوم مهر به پایان می‌رسد ما سعی داریم تا از بهترین بازیکن مازاد این لیگ استفاده مطلوب را ببریم.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۲۰ بازیکن به صورت قطعی با تیم الوند به توافق رسیده و در چند روز باقی مانده چند بازیکن دیگر به این تعداد افزوده خواهد شد.

سرپرست مدیرعامل باشگاه الوند همدان اضافه کرد: با هماهنگی کادرفنی و سرپرستی تیم، روز سوم مهر لیست اولیه تیم برای فصل جدید از طریق سایت باشگاه اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پایان نقل و انتقالات لیگ دسته دوم روز پنجم مهر تعیین شده است گفت: بعد از اعلام رسمی لیست اولیه در دو روز باقی مانده از مازاد بازیکنان بیرون مانده لیگ یک بازیکنی به ما اضافه شود اعلام خواهد شد.

گفتنی است در گروه چهارم لیگ دسته دوم کشور تیم‌های هم‌گروهی با تیم الوند سه تیم از شمال کشور یعنی تیم‌های خونه به خونه مازندران، شهرداری جویبار و سپیدرود رشت خواهند بود، گهر دورود لرستان، بهمن شیراز و شهرداری دزفول دیگر تیم‌های این گروه هستند ضمن اینکه سه تیم از استان‌های خراسان شمالی، زنجان و سمنان که نام آنها مشخص نیست در این گروه کنار الوند رقابت خواهند کرد که از ۱۴ مهر ۹۳ باید به مصاف هم بروند.

در حال حاضر برای حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور آماده می‌کند که با سرمربیگری “منوچهر بیگم‌جانی” و کمک “علی ضمیری‌کامل” و “مصطفی کاشی” و سرپرستی “فرشید گل‌محمدی” تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

دیدگاه شما