وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 09:04   |   کد مطلب: 8596
اعلام انزجار مردم منطقه قهاوند از جنایات رژیم اشغالگر قدس
مردم روزه‌دار قهاوند همراه با مسلمانان سراسر دنیا و ملت قهرمان ایران با حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس با فریادهای رسا، انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه نشان دادند.

امروز خیابان‌های شهر قهاوند حال و هوای دیگری داشت، امروز روز دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم بود و یکایک مردم منطقه قهاوند به خود می‌بالیدند که هرچه رساتر فریاد مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس را سر دهند.

امروز روز یکی شدن ایران در مقابل صهیونیسم بین‌المللی بود و چشم‌های جهان نظاره‌گر ایستادگی ملت ایران بر آرمان‌های انقلاب اسلامی همچون سی‌وچند سال گذشته بود.

امروز مردم با زبان روزه آمده بودند تا به همه جهانیان اعلام کنند که فلسطین از «نهر تا بحر» است.

مردم غیور، ولایتمدار و روزه‌دار شهر قهاوند همزمان با سراسر ایران اسلامی از اوایل صبح امروز به خیابان‌ها آمده و با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس جنایات این رژیم غاصب علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه کودکان غزه را محکوم کردند.

 تظاهرکنندگان با حمل دست نوشته‌هایی با مضامین ننگ به نیرنگ “آمریکا و اسرائیل” مرگ بر “اسرائیل و آمریکا” و … انزجار خود را از جنایات ددمنشانه آمریکا و اسرائیل اعلام کردند.

جوانان، نوجوانان، کهنسالان دختران و پسران ایلامی همه و همه با وحدت مثال زدنی همیشگی خود ضمن لبیک به فرامین ولایت انزجار خود را از جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع اسرائیل فریاد زدند.

یک نوجوان قهاوندی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: رژیم صهیونیستی فقط با زبان زور پای میز می‌نشیند و شاهدیم راکت‌های پرتاب شده از سوی فلسطینیان ترس عجیبی را در رژیم صهیونیستی ایجاد کرده و آنها به دنبال آتش‌بس هستند.

وی ادامه داد: ملت‌های جهان پس از ۳۵ سال به حقانیت حرف ملت ایران پی بردند و رژیم صهیونیستی را یک رژیم جنایتکار می‌دانند.

وی با بیان اینکه ملت ایران تاکنون کارهای بزرگی را انجام داده اظهار داشت: به یاری خداوند حرکت بزرگ بعدی ملت ایران آزادی قدس شریف خواهد بود.

یکی دیگر از اهالی شهر قهاوند گفت: به لطف خدا در راهپیمایی روز قدس از تمام اقشار و سلایق شرکت کرده‌اند و براساس گفته مقام معظم رهبری امروز روز اسلام و عزت مسلمانان است.

وی ادامه داد: امسال با فرمایشات مقام معظم رهبری روز قدس از هر سال باشکوه‌تر شد و امیدواریم به زودی شاهد مرگ اسرائیل باشیم.

   اعلام انزجار راهپیمایان تهرانی نسبت به گروهک تروریستی داعش

نمازگزاران قهاوندی در راهپیمایی امروز خود با شعار مرگ بر داعش  انزجار خود را از این گروهک تروریستی که مدتی است دست به کشتار مردم کشور عراق زده‌ است اعلام داشتند.

 

دیدگاه شما