وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 18 تير 1394 ساعت 08:22   |   کد مطلب: 15173
احمد آریایی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی :
احمد آریایی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار نافع گفت: روز قدس نماد ظلم ستیزی و وحدت دنیای اسلام علیه ظلم و زور است.

به گزارش نافع، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود:در روز قدس همه امت اسلام و ملت  غیور ایران اسلامی با هر نوع گرایشی ، همدل و همصدا برای حمایت از مسلمان جهان در مراسم عظیم روز قدس آن شرکت می کنند چراکه راهپیمایی روز جهانی قدس یک رسالت اسلامی و مبارزه با ظلم و ستم و یک وظیفه همگانی است.

وی ادامه داد: البته امروزه با توجه به تعییر روش‌های دنیای استکبار بر علیه مسلمانان که در گذشته به صورت مستقیم بود امروزه جای خود را به روش‌های غیرمستقیم داده است و با پرورش گروه‌های تروریستی از بین مسلمان آنها را به شکلی دیگر به جان هم انداخته  است که مردم با حضورشان در راهپیمایی روز قدس جنایات وحشیانه گروه‌های تروریستی تکفیری همچون داعش، النصره و... را که دست نشانده آمریکا و اسرائیل است را محکوم میکنیم.

آریایی نژاداضافه کرد: روز قدس فرصتی است تا مسلمان واقعی نشان دهند که در عمل هم به اسلام متعهد هستند و از مردم بیگناه و مظلوم که قربانی این قدرت طلبی‌ها و استکبار هستند دفاع میکنند.

وی ادمه داد: با توجه به مطرح بودن مساله مذاکرات هسته ای و حضور مردم پشتوانه‌ای برای تیم مذاکره کننده در دفاع از حقوق مردم محسوب می‌شود و مردم فهیم ایران اسلامی با درک صحیح از زمان بار دیگر وحدت و همدلی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

آریایی نژادگفت: مردم استان همدان یکبار دیگر علاقه‌مندی خود به مردم فلسطین و همچنین انزجار از اسرائیل و از همه مهمتر ظلم و ستم در دنیا را به نمایش بگذاریم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام راهپیمایی امسال روز قدس بصیرت، آگاهی و ظلم ستیزی خواهد بود و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به عنوان دو قدرت استکباری و ظالم در جهان از سوی مردم ما همچون گذشته طنین‌انداز خواهد شد.

 

دیدگاه شما