وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 16:11   |   کد مطلب: 8585
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
تمدن بزرگ اسلامی در آینده نه چندان دور تشکیل می‌شود
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:  تمدن بزرگ اسلامی در آینده نه چندان دور تشکیل می‌شود
امروز حرکت بزرگی شکل گرفته که اگر مجموعه دولت‌های مسلمان و مستضعف جهان با یکدیگر متحد شوند در آینده نه چندان دور شاهد تشکیل تمدن بزرگ اسلامی خواهیم بود.

به گزارش نافع، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان این مطلب در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر مریانج و جمع راهپیمایان روز قدس گفت: این حرکت که برگرفته از اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی ایران است؛ اگر مبدل به انگیزه و الگو شده و مسیر را تا آخر بپیماییم؛ شاهد اعتلای اسلام و مسلمانان و شکست مستکبران خواهیم شد.

سردار غلامعلی ابوحمزه تصریح کرد: امروز آنچه آمریکا، اسرائیل، غرب و دولت‌های خائن منطقه را به وحشت انداخته، برقراری اسلام به معنای واقعی آن است؛ اسلام نبوی، اسلام علی و فاطمه و اسلام ناب محمدی(ص) نه اسلامی که برخی در جریان فتنه شعار می‌دادند "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران".

وی با اشاره به پیشینه رژیم منحوس صهیونیستی افزود: هدف و استراتژی اصلی رژیم صهیونیستی از بدو تشکیل در 1948 تاکنون تشکیل دولتی از نیل تا فرات یا به تعبیر دیگر از بحرتا نهر بوده است تا بتواند بر کشورهای اسلامی حکومت کند.

ابوحمزه ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی پس از اشغال بیت‌المقدس و بخشی از خاک فلسطین، جنگ 33 روزه را بر ضد لبنان آغاز کرد تا به خیال خود لبنان را تسلیم کرده و سپس به سراغ فلسطین، سوریه و ایران آمده و همه منطقه را تصرف کند، اما با مقاومت حزب‌الله شکست خوردند.

وی بیان کرد: آن‌ها هرگز تصور نمی‌کردند که گروه کوچک حزب‌الله لبنان بتواند در برابر چهارمین ارتش مجهز جهان ایستاده و پیروز شود زیرا آمریکا در طول ده‌ها سال نزدیک به 10 میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی کمک کرده بود.

ابوحمزه اضافه کرد: در سوریه نیز به کمک گروه‌های تکفیری و بعثی وابسته به وهابیت و آمریکا و غرب و هدایت‌‌‌های صهیونیسم، بیش از 3 سال جنگ راه انداخته و قتل و غارت و تجاوز بزرگی را انجام دادند، اما سرانجام بدون به دست آوردن چیزی مجبور به عقب‌نشینی شدند.

وی اظهارداشت: پس از ناامیدی از سوریه با هماهنگی پشت پرده، حمله به عراق را تدارک دیده و 3 استان آن را به وسیله داعش مورد حمله قرار داده و کشتارهای بی‌رحمانه و فجیعانه‌ای انجام دادند.

 فرمانده سپاه استان گفت: حمله دشمنان به عراق نیز با رهبری مراجع دینی، وحدت بین شیعیان و مسلمانان و هدایت از طرف دولت نوری‌المالکی نتوانست به جایی برسد و در نهایت مجبور به عقب نشینی از 80 تا 90 درصد مناطق اتحت تصرف شدند.

ابوحمزه افزود: بنابراین در همه این صحنه ها که آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و دولت‌های مرتجع منطقه مانند قطر و عربستان با هدایت صهیونیسم حضور داشتند؛ دچار شکست شده و فشار بزرگی بر آن‌ها وارد شد تا آن‌جا که آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در جلسات محرمانه خود مورد شماتت قرارگرفتند که  در ازای این همه هزینه و لشکرکشی چه چیزی به دست آورده‌اند؟

وی بیان کرد: به همین دلیل در 20 روز اخیر، حمله وحشیانه‌ای را برضد مردم مظلوم غزه آغاز کرده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، گرگ‌منشی و کودک‌کشی را انجام می‌دهند.

ابوحمزه خاطرنشان کرد: امروز با آنکه در فلسطین حتی یک نفر شیعه نداشته و همه اهل سنت هستند و باوجود کشتار بیش از 800 و مجروحیت بیش از 5 هزار نفر باز مقاومت ادامه دارد.

وی تصریح کرد: اتفاق بزرگی در حال وقوع است و مردم اهل سنت فلسطین با درس گرفتن از آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری اینچنین مقاوم ایستاده‌اند.

ابوحمزه اظهارداشت: 20 روز است که همه فشارها بر مردم غزه وارد آمده، اما با مقاومت آن‌ها، سرائیل نتوانسته حتی یک قدم به جلو بردارد و این‌ها همه به برکت روحیه شهادت‌طلبی و تشکیل گروه‌های مقاومت و ایثارگری است.

 

 

با تمام توان از اسلام ناب محمدی(ص) دفاع می‌کنیم

وی اعلام کرد: آنچه امروز آمریکا را به وحشت انداخته همین وحدت و اتحاد مسلمانان است.

ابوحمزه گفت: سکوت دولت‌های مرتجع منطقه مانند عربستان، ترکیه و امارات در برابر این فجایع نیز نه از سر دلسوزی برای اسرائیل که از ترس و وحشت شکل‌گیری انقلاب در کشورهای خودشان است.  

وی بیان کرد: آن‌ها می‌خواهند اسرائیل کشته داده و بی‌آبرو شود، اما حکومت در کشورهای عربی باقی بماند و از برقراری اسلام به معنای واقعی کلمه می‌ترسند.

فرمانده سپاه استان همدان با بیان اینکه امروز صهیونیسم و همکارانش با گرفتار شدن در غزه به دنبال خروج از این بحران و نجات خود هستند؛ خاطرنشان کرد: امروز تکلیف و درس ما از این حرکت این است که در برابر صهیونیسم و دولت‌های وابسته ایستاده و دچار اشتباه نشویم.

ابوحمزه ادامه داد: باید مواظب بود به گو‌نه‌ای تصمیم نگیریم که موجب خوشحالی آمریکا، صهیونیسم و غرب شویم.

وی گفت: امروز در شهر مریانج و جمع مردم روزه دار اعلام می‌کنیم؛ دولت‌های مرتجع بدانند که تا آخرین قطره‌های خون و با تمام توان از اسلام ناب محمدی(ص) حمایت کرده و نخواهیم گذاشت چه در داخل و چه در خارج از کشور، خدشه‌ای به اسلام و ولایت وارد شود.

ابوحمزه افزود: دولت‌های خائن منطقه بدانند که مانند گذشته در این نبرد نیز شکست خواهند خورد.

 

با گروه‌های فتنه‌گری که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند؛ برخورد می‌شود

وی تصریح کرد: همچنین باید با گروه‌های فتنه‌گر داخل کشور که آب به آسیاب دشمن ریخته و با ایستادن در برابر حزب‌الله، استراتژی نظام جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار داده‌اند؛ برخورد قاطع صورت گیرد.

ابوحمزه  در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا انقلاب اسلامی، روز قدس را یادگار ارزشمند بنیان‌گذار کبیر انقلاب دانست  و بر پایداری و حمایت از مسلمانان مظلوم غزه تأکید کرد.

وی اعلام کرد: بدون تعارف و از صمیم قلب می‌گویم هر بار که فرصت حضور در مریانج پیش می‌آید با افتخار در جمع مردم حضور پیدا کرده و از روحیه ولایت‌مداری و ایمان و ایثار آن‌ها روحیه می‌گیرم.

ابوحمزه با اشاره به نقش بزرگ مردم و شهدای این شهر در جریان انقلاب و دفاع مقدس تصریح کرد: خداوند مردم مریانج را برای دفاع از مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای همیشه نگاه بدارد.

خبر از  سمیه مظاهری

دیدگاه شما