وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 2 مرداد 1393 ساعت 18:40   |   کد مطلب: 8562
سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس:
عملیات مرصاد افتخاری بی‌بدیل برای همدان است
عملیات مرصاد افتخاری بی بدیل برای همدان است
سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: درعملیات مرصاد رزمندگان استان همدان اولین نیروهایی بودند که در مقابل تهاجم منافقین صف آرایی کردند.

به گزارش نافع، سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت یاد شهدای استان همدان در عملیات رمضان و هم‌چنین گرامیداشت شهدای بمباران نمازگزاران جمعه در ورزشگاه شهدای قدس در سال 1361 و بزرگداشت یاد شهدای استان در عملیات مرصاد، مراسمی امروز در حسینیه امام خمینی شهر همدان برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدارخلیل الهی تبارادامه داد: این مراسم به تاکید و حمایت های نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ی همدان در پاسداشت حماسه ی مردان و زنان دارالمجاهدین همدان در صحنه های حق علیه باطل و هم چنین مقاومت جانانه در برابر حملات وحشیانه دشمن بعثی در بمباران شهرها برگزار خواهد شد.

وی هم چنین افزود: بمباران نماز جمعه در روز 25 تیرماه 61 نیز حادثه ای بی نظیر در طول دوران دفاع مقدس محسوب می شود و نمازگزاران همدانی پس از بمباران ورزشگاه شهدای قدس نماز جمعه را در مسجد جامع شهرهمدان و به امامت حضرت آیت الله نوری همدانی اقامه کردند و با این حرکت بزرگ خود حماسه ای دیگر را رقم زدند.

سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان عملیات مرصاد را افتخاری بی بدیل و ارزشمند برای استان دانست و بیان داشت: درعملیات بزرگ مرصاد نیز رزمندگان استان همدان اولین نیروهایی بودند که در مقابل تهاجم ستون منافقین به داخل خاک میهن اسلامی صف آرایی نموده و با ایثار و مقاومت مثال زدنی خود ضمن جلوگیری از پیشروی دشمن ضربات مهلکی به سازمان منافقین وارد نمودند و در این عملیات 123 شهید گرانقدر از استان همدان تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید.

لازم به ذکر است؛ استان همدان با حضور حدود یک هزار نفر در قالب سه گردان در عملیات رمضان در منطقه ی کوشک نقش ویژه و به سزایی را از خود به یادگار گذاشت و160 شهید عزیز را تقدیم کرد است.

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما