وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 12:26   |   کد مطلب: 8547
امام جمعه و استاندار همدان در بيانيه‌اي مشترك اعلام كردند:
دعوت استاندار و امام جمعه برای حضور مردم همدان در راهپیمایی روز قدس
دعوت امام جمعه و استاندار از مردم همدان در روزقدس
نماينده ولي فقيه در استان و استاندار همدان: امت اسلامي در روز قدس خواب هاي غرب و رژيم صهيونيستي را باز آشفته مي کند.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه همدان در بيانيه مشترکي با استاندار همدان تاکيد کردند: امت اسلامي در روز قدس امسال نيز گوشه اي از استقامت و يکپارچگي خود را به نمايش خواهد گذاشت تا خواب هاي غرب و رژيم صهيونيستي در شکل دهي خاورميانه غير اسلامي باز هم آشفته شده و اين نقشه ها نقش بر آب شود.

به گزارش نافع، آيت الله غياث الدين طه محمدي و محمد ناصر نيکبخت در اين بيانيه تصريح کرده اند: با محکوميت نسل کشي رژيم صهيونيستي و حاميان اين رژيم در نوار غزه و کرانه باختري بار ديگر بر حمايت خود از آرمان فلسطين و رهايي قدس از دست غاصبان تاکيد کرده و همراه با همه مردم مسلمان و روزه دار استان  و در لبيک به امام و رهبري انقلاب در راهپيمايي روز جهاني قدس شرکت خواهيم کرد .

در متن کامل اين بيانيه آمده است:

بيانيه مشترک نماينده ولي فقيه در استان و استاندار همدان در دعوت از مردم براي شرکت در راهپيمايي روز قدس

بسم‌الله الرحمن الرحيم

روز قدس نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندي حق و باطل، صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندي عدل در مقابل ظلم است. روز قدس فقط روز فلسطين نيست؛ روز امت اسلامي است. روز فرياد رساي مسلمانان عليه سرطان کشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صهيونيزم است که به وسيله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان، قدرتهاي استکباري به جان امت اسلامي افتاده است.                                                       مقام معظم رهبري

امروز مردم مسلمان ايران و آزادگان جهان بيش از هر زمان ديگري اهميت اقدام ابتکاري، بي نظير و ماندگار  و هوشمندانه حضرت امام خميني(ره) در نامگذاري جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس را درک مي کنند و به خوبي بر تاثير اين نامگذاري براي انسجام بخشي و ايجاد همگرايي در امت مسلمان و ملت هاي آزاده جهان در دفاع از آرمان فلسطين وقوف دارند.

فلسطين  پاره تن اسلام و کانون فرهنگ‌ها و تمدن‌هاي ديني و الهي است که امروز در چنگال صهيونيسم غاصب با نقشه‌هاي شوم استکبار جهاني گرفتار آمده است اما آنچه پرده از مظلوميت فلسطين در جهان امروز بر داشته همانا همراهي وجدان هاي آزاده و حمايت آنها از آرمان فلسطين است که اوج اين حمايت ها در روز جهاني قدس متبلور مي شود.

رژيم صهيونيستي با آگاهي از اين بيداري عظيم هر ساله در آستانه روز قدس در اقداماتي غير انساني و ديوانه وار اقدام به نسل کشي فلسطيني ها با حمله همه جانبه به غزه و کرانه باختري مي کند و جاي بسي تاسف است که مدعيان دروغين حقوق بشر به جاي محکوميت اين اقدامات ددمنشانه با تمام قوا به حمايت از رژيم تروريستي و فاشيستي صهيونيست مي روند و کودک کشي اين رژيم وحشي را حق اين غده سرطاني اعلام مي کنند.

شرايط خاورميانه حکايت از  خواب هاي شوم استکبار جهاني  براي مسلمانان در تقويت صهيونيسم دارد. استکبار مي کوشد با ايجاد تفرقه در منطقه و کمک به تروريست هاي نامسلماني که ادعاي تشکيل دولت اسلامي دارند و ايجاد آشوب در کشورهايي که در خط مقدم مقاومت هستند، شرايط  اقدامات غير انساني رژيم صهيونيستي را فراهم آورد غافل از اينکه امت اسلامي با آگاهي  از اين توطئه ها مانع موفقيت استکبار و ايادي آن در منطقه خواهد شد.

امت اسلامي در روز قدس امسال نيز گوشه اي از استقامت و يکپارچگي خود را به نمايش خواهد گذاشت تا خواب هاي غرب و رژيم صهيونيستي در شکل دهي خاورميانه غير اسلامي باز هم آشفته شده و اين نقشه ها نقش بر آب شود.

با محکوميت نسل کشي رژيم صهيونيستي و حاميان اين رژيم در نوار غزه و کرانه باختري بار ديگر بر حمايت خود از آرمان فلسطين و رهايي قدس از دست غاصبان تاکيد کرده و همراه با همه مردم مسلمان و روزه دار استان  و در لبيک به امام و رهبري انقلاب در راهپيمايي روز جهاني قدس شرکت خواهيم کرد .

بر اين اعتقاديم که به فرموده رهبر معظم انقلاب انشا الله "فلسطين آزاد خواهد شد؛ در اين هيچ شبهه‌اي نداشته باشيد. فلسطين قطعاً آزاد خواهد شد و به مردم بر خواهد گشت و در آنجا دولت فلسطيني تشکيل خواهد شد؛ در اينها هيچ ترديدي نيست؛ اما بدنامي آمريکا و بدنامي غرب برطرف نخواهد شد. اينها همچنان بدنام خواهند بود. شکي نيست که بر اساس حقايقي که خداي متعال تقدير کرده است، خاورميانه‌ جديد شکل خواهد گرفت. اين خاورميانه، خاورميانه‌ اسلام خواهد بود."     والسلام عليکم و رحمت الله و برکاته

       نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه همدان                                                                استاندار همدان

        آيت الله غياث الدين طه محمدي                                                                              محمد ناصر نيکبخت

دیدگاه شما