وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 31 تير 1393 ساعت 11:20   |   کد مطلب: 8533
روز قدس امانتی است که از امام راحل برای ما به یادگار مانده است
معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان جنایات وحشیانه و حرکت دردمنشانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و به خاک و خون کشیدن آنان را محکوم کرد.

به گزارش نافع، محمد ابراهیم الهی تباردر آیین معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس امانتی است که از امام راحل برای ما به یادگار مانده است و امام خمینی (ره) از روز قدس به نام اسلام یاد کردند.

ی در ادامه گفت: سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده که با سرلوحه قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب باید مردم، طعم حرکات فرهنگی را در همه ابعاد شاهد باشند.

وی با اشاره به ویژگی ها و سبقه فرهنگی همدان گفت: این استان به لحاظ تمدن در تاریخ اسلام ، جهان و ایران تاثیر گذار بوده است و زمینه برای کار فرهنگی در استان فراهم است.

الهی تبار افزود: فعالیت در حوزه فرهنگی در استان همدان آغاز شده و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان ابزار و نهادی فعال می تواند در این عرصه حضور یابد.

وی افزود: همدان تبدیل شدن به قطب فعالیت های فرهنگی کودکان و نوجوانان را دارد و با کمک مسوولان این امر می تواند تحقق یابد.

معاون استاندار همدان با تاکید بر اینکه باید یک مهندسی فرهنگی برای هم افزایی فعالیت های فرهنگی در استان ایجاد شود، گفت: سند منشور فرهنگی استان همدان تدوین شده که در این سند به مسایل خانواده ،اجتماع ، تولید و کارآفرینی، حوزه ایثارگری و الگوی مصرف پرداخته شده است.

الهی تبار اضافه کرد: کار فرهنگی در دولت خلاصه نمی شود و همه نهادها و مراجع فرهنگی بزرگ می توانند در مسایل فرهنگی اثرگذار باشند.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان در تربیت نسل ها اثرگذار بوده افزود: با آموزش و ارایه مهارت های لازم باید کودکان و نوجوانان را برای ورود به جامعه آماده کرد.

دیدگاه شما