وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 29 تير 1393 ساعت 16:03   |   کد مطلب: 8511
راهپیمایی روز قدس نقطه عطفی بر نابودی رژیم صهیونیستی است
امام جمعه موقت ملایر گفت: حضور مردم ایران و حرکت جهانی مردم آزاده دنیا باید نقطه عطفی بر نابودی رژیم صهیونیستی باشد.

 حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در جلسه ستاد راهپیمایی روز قدس با اشاره ابتکار حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز تأکید کردند که راهپیمایی روز قدس باید سرنوشت فلسطین را تعیین کند.

وی افزود: در این شرایط سخت که رژیم صهیونیستی از طریق آسمان و زمین به مردم مظلوم و روزه دار فلسطین حمله می کند لازم است با برنامه ریزی درست حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس داشته باشیم.

امام جمعه موقت ملایر تصریح کرد: حضور مردم ایران و حرکت جهانی مردم آزاده دنیا باید نقطه عطفی بر نابودی رژیم صهیونیستی باشد.

فرماندار ویژه ملایر نیز اظهار کرد: روز قدس شاخصه انقلاب اسلامی است چرا که با پیروزی انقلاب اسلامی این روز نیز نامگذاری شد.

مصطفی آزادبخت افزود: باید همه مردم به میدان آمده و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم دل دشمنان اسلام را لرزانده و دوستداران انقلاب اسلامی را امیدوار کنیم.

وی با درخواست از مسئولان ادارات برای نظم دهی هر چه بیشتر به راهپیمایی روز جهانی قدس، بیان کرد: در روزهایی که مردم غزه به خاک و خون کشیده می شوند باید حضوری گسترده داشته و ندای حق طلبی و انزجار از رژیم غاصب اسرائیل را به گوش جهانیان رساند.

در این جلسه راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۱ از میدان امام خمینی(ره) ملایر به سمت مصلای حضرت ابالفضل(علیه السلام) تعیین شده و در بخش‎ها و روستاهای مختلف شهرستان نیز راهپیمایی به صورت جداگانه برگزار می شود.

دیدگاه شما