وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 26 تير 1393 ساعت 10:42   |   کد مطلب: 8337
ماهواره عامل افزایش آمار طلاق در جامعه
فرمانده سپاه ملایر گفت: طبق تحقیقات به عمل آمده عامل بیشتر این طلاق‌ها استفاده از ماهواره در خانواده است و این می تواند هشدار جدی برای خانواده‎ها باشد.

 سرهنگ مصطفی رستمی در کمیته فرهنگی آموزشی پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی و کارگاه آموزشی ماهواره و پیامدهای ناشی از آن اظهار کرد: متاسفانه سالهاست درباره آسیب‌های ماهواره و مقابله با آن صحبت می‎شود اما اتفاقی نیفتاده چرا که استفاده از آن از ۱۰ درصد به ۷۰ درصد  رسیده  و این امر بسیار نگران کننده است.

فرمانده سپاه ملایر با اشاره به اینکه روزانه حدود ۸ طلاق در شهرستان ملایر اتفاق می افتد، افزود: طبق تحقیقات به عمل آمده عامل بیشتر این طلاق‌ها استفاده از ماهواره در خانواده است و  این می تواند هشدار جدی برای خانواده‎ها باشد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز اظهار کرد:  معضل  ماهواره  و  تاثیر  آن  روی خانواده‎ها  چالش‎های زیادی  را در جامعه ایجاد  کرده  است.

حجت اله چهاردولی افزود: بسیاری از اعتیادها و از هم پاشیدگی خانواده‎ها به  دلیل استفاده از ماهواره است.

وی با اشاره به قرآن کریم که اگر کسی یک نفر را نجات دهد گویی کل عالم را نجات داده است، ابراز کرد: برای مقابله با ماهواره باید آموزش جدی گرفته شود و از همایش‎های گروهی نیز نباید غافل شویم و در این راه تبلیغات می تواند مؤثر باشد.

دیدگاه شما