وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 21 تير 1393 ساعت 11:09   |   کد مطلب: 8256
قهرمان وزنه برداری جهان با استقبال پرشور ملایری ها وارد شهر شد
مهدی نبی الهیˈ قهرمان وزنه برداری پیشکسوتان جهان روز جمعه مورد استقبال پرشور و گرم همشهریانش و جامعه ورزش این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش نافع، رییس اداره ورزش و جوانان ملایر روز جمعه در این استقبال که در میدان کوثر ملایر انجام شد، افزود: ورزشکاران ملایری در میادین بین المللی همواره افتخارات زیادی را کسب کرده اند و راه برای کسب این عناوین همچنان برای قهرمانان هموار است.
ˈمهدی رضاییˈ اظهار داشت: ˈمهدی نبی الهیˈ یکی از با اخلاق ترین ورزشکاران ملایری است که برای سومین بار مدال خوش رنگ طلای قهرمان قهرمانان وزنه برداری جهان را کسب می کند و افتخار ورزش استان همدان و شهرستان ملایر است.

وی ادامه داد: کسب عناوین قهرمانی جهانی، آسیایی و ملی توسط ورزشکاران ملایری مسوولیت را برای ما دو چندان می کند و به طور حتم ادامه روند قهرمانی در این شهرستان، نیاز به حمایت مسوولان دارد.
ˈمهدی نبی الهیˈ قهرمان وزنه برداری پیشکسوت جهان نیز در گفت و گو با ایرنا افزود: سال 2012 اولین مدال طلای وزنه برداری جهان را در مسابقات جهانی اوکراین و دومین مدال طلای خود را سال 2013 در مسابقات جهانی مالزی کسب کردم.

وی گفت: قصد دارم با ادامه تمرینات، خودم را برای حضور در مسابقات آسیایی قطر در بهمن ماه سال جاری آماده نگه دارم و هدفم در این مسابقات زدن رکود وزنه برداری آسیا است.

نبی الهی خاطرنشان کرد: افتخار می کنم که با وجود مشغله های زیاد کاری و زندگی، ورزش را ادامه می دهم و با اقتدار می توانم پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را در میادین بین المللی و جهانی به اهتزاز درآورم تا تمام دنیا به احترام پرچم مقدس ایران بایستند.

قهرمان پیشکسوت وزنه برداری جهان ادامه داد: من با هزینه شخصی خودم در این مسابقات حضور یافتم و با وجود مشکلات مالی، برای حضور در سایر مسابقات آسیایی و جهانی نیاز به اسپانسر دارم.

مهدی نبی الهی وزنه بردار اهل شهرستان ملایر از توابع استان همدان اوایل هفته جاری در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در شهر نخجوان کشور جمهوری آذربایجان با مهار وزنه 135 کیلوگرم در یک ضرب و 175 کیلوگرم در دو ضرب با مجموع 310 کیلوگرم در دسته 105 کیلوگرم به مقام قهرمانی دست یافت.

این سومین بار است که مهدی نبی الهی در مسابقات جهانی پیشکسوتان عنوان قهرمانی و با اخلاق ترین ورزشکار را کسب می کند.
شهرستان ملایر در جنوب شرقی استان همدان واقع شده است.

دیدگاه شما