وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 21 آذر 1393 ساعت 14:51   |   کد مطلب: 11541
کسب سه نشان قهرمانی از مسابقات کشتی نوجوانان کشور توسط  ورزشکاران همدان
تیم منتخب کشتی همدان سه نشان قهرمانی از مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور کسب کرد.

به گزارش نافع، دبیر هیات کشتی همدان در این باره به خبرنگار ما اظهار کرد: رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور بزرگداشت محمدابراهیم سیف پور قهرمان جهان و المپیک با شرکت 291 کشتی گیر از 31 استان در قالب 33 تیم طی هشت دور و با انجام 339 کشتی،در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.
'قاسم ربیعیان' اضافه کرد: در این دوره از رقابت ها و در وزن 58 کیلوگرم این رقابت ها نیکزاد علیزاده از همدان به مقام دوم دست یافت.
وی افزود: در وزن 63 کیلوگرم مجید اسدی تشویق از همدان در جای سوم ایستاد و مهدی بابایی نیز در وزن 85 کیلوگرم توانست در سکوی سوم این دوره از رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: البته همدان در بخش تیمی موفق به کسب سکوی قهرمانی نشد.
وی یادآور شد: تیم همدان در رشته فرنگی نیز حضور داشت که در پایان و در وزن 69 کیلوگرم فرامرز بیات از همدان در جایگاه پنجم قرار گرفت و بهترین رتبه همدان در این رشته را کسب کرد.
اعضای تیم کشتی آزاد همدان در این دوره از رقابت ها را سید امیر حسن قاسمی در وزن 42 کیلوگرم، حمیدرضا بیگلری در وزن 46 کیلوگرم، مجتبی غلامی در وزن 50 کیلوگرم، محمد خمیس آبادی در وزن 54 کیلوگرم، نیکزاد علیزاده در وزن 58 کیلوگرم و مجید اسدی تشویق در وزن 63 کیلوگرم تشکیل دادند.
همچنین پیمان یوسفی در وزن 69 کیلوگرم، رضا صالح در وزن 76 کیلوگرم، مهدی بابایی در وزن 85 کیلوگرم و فرزاد کولیوند در وزن یکصد کیلو گرم در ترکیب تیم اعزامی همدان با سرمربیگری علی صفاری و مربیگری محمد بیات و حامد کوکبی حضور داشتند.
تیم کشتی فرنگی همدان در این دوره از رقابت ها را نیز مصطفی نظری زاده 42 کیلوگرم ، حسین رستمی 46 کیلوگرم، امیر فرهادی 50 کیلوگرم، عباس ونایی 54 کیلوگرم، امیرحسین گروسی 58 کیلوگرم، محمد علی گمار63 کیلوگرم، فرامرز بیات 69 کیلوگرم، پیمان محمد حسینی 76 کیلوگرم، محمد حسین مطلبی 85 کیلوگرم و میثاق مالمیر یکصدکیلوگرم به مربیگری حسین بربط، حمیدرضا قاسمی و محمد رضا بهرامی تشکیل دادند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما