وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 19 شهريور 1393 ساعت 22:18   |   کد مطلب: 9411
درخشش کاراته کا های همدان در مسابقات قهرمانی کشور
رئیس هیئت کاراته همدان گفت: درمسابقات قهرمانی کاراته بانوان سبک شوتوکان همدان نایب قهرمان کشور شد.

به گزارش نافع، محمد زنگنه، با بیان اینکه کاراته‌کاهای همدانی همیشه در تمام مسابقات حائز مدال هستند، اظهار کرد: هیئت کاراته همدان با داشتن چندین هزار کاراته‌کا در 6 ماه گذشته بیش از 70 مدال رنگارنگ را از مسابقات کشوری در سبک‌های مختلف کسب کرده‌اند.

وی افزود: خانه کاراته همدان صبح‌ها و بعد از ظهرها پذیرای بیش از چندصد نوآموز علاقه مند به این رشته است که نشان از پشتوانه‌سازی و آینده درخشان این رشته در سطح استان دارد.

رئیس هیئت کاراته همدان با اشاره به امر مهم استعدادیابی در ورزش عنوان کرد: ورزش اگر در سنین پایه در افراد نهادینه شود در آینده قهرمانان زیادی را خواهیم داشت از همین رو تصمیم و سیاست هیئت همکاری با آموزش و پرورش و استعدادیابی در مدارس استان است.

وی با بیان اینکه باشگاه‌های زیادی در سطح استان در رشته کاراته فعال هستند، گفت: کاراته همدان جایگاه خوبی در سطح ملی و بین المللی دارد و باید با برنامه‌ریزی بهتر و جذب سرمایه مناسب در راستای توسعه و پیشرفت کاراته‌کاهای استان قدم موثری برداشته شود.

زنگنه با اشاره به آغاز لیگ‌های جوانه بیان کرد: لیگ جوانه و آینده‌سازان منطقه 2 دختران چهارشنبه 19 شهریور ماه در سالن شهید کبکانیان تهران و در دو بخش کاتا و کومیته برگزار می‌شود که تیم هیئت کاراته همدان در این مسابقات حضور دارد.

وی تصریح کرد: همچنین هفته اول لیگ جوانه و آینده‌سازان پسران نیز با برگزاری 20 دیدار در دو بخش کاتا و کومیته جمعه 21 شهریور ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌‌شود که تیم پسران همدانی به مصاف حریفان خود می‌روند.

دیدگاه شما