وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 13 تير 1393 ساعت 11:36   |   کد مطلب: 8132
پلمپ 20 واحد تجاري متخلف در شهرستان بهار
فرمانده انتظامي شهرستان "بهار" همدان از برخورد با واحدهاي صنفي متخلف و فاقد مجوز فعاليت که امنيت رواني شهروندان را به خطر مي اندازند خبرداد.

به گزارش نافع به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ "رضا زارعي" در تشريح اين خبر گفت : برخورد با واحد هاي صنفي متخلف در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و رواني شهروندان در دستور کار انتظامي شهرستان قرار دارد .

اين مقام انتظامي تاکيد داشت : در اين طرح ابتدا ما سعي کرديم با ابلاغ اخطارهاي قبلي از طرف اتحاديه مربوطه به واحدهاي صنفي متخلف  اقدام کنيم و در صورت سهل انگاري و عدم تمکين به قانون ،نسبت به برخورد قانوني عمل کنيم.

وي افزود: در کنترل و نظارت بر واحدهاي صنفي بدون پروانه کسب و متخلف ،دايره نظارت بر اماکن عمومي پليس اطلاعات شهرستان بعد از هشدار و آموزش، تعداد 20 واحد صنفي متخلف فاقد پروانه کسب را که از قبل شناسايي شده بود  با همکاري اتاق اصناف شهرستان پلمپ کردند .

سرهنگ "رضا زارعي"تصريح داشت :در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي فرهنگي و کنترل و نظارت بر واحدهاي صنفي از تعداد 50 واحد صنفي پوشاک به صورت محسوس و نامحسوس بازديد شد و به متصديان مربوطه در خصوص استفاده از مانکن ها و تصاوير در معرض ديد عموم و همچنين عدم استفاده از نامهاي لاتين براي واحدهاي صنفي تذکر و آموزش شغلي داده شد.

 فرمانده انتظامي شهرستان بهار در خاتمه توصيه کرد: صنوف با عنايت به ارتباط نزديک با افکار عمومي، اخلاق اقتصادي اسلامي را رعايت کنند .

دیدگاه شما