وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 8 آبان 1402 ساعت 08:12   |   کد مطلب: 43374
امام جمعه همدان با بیان اینکه دشمن امروز بر روی مدارس تمرکز کرده و به دنبال آن است دانش‌آموزان را ناامید کند، گفت: هدف دشمن ایجاد تهاجم هویتی در بین دانش‌آموزان است.

به گزارش نافع، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در دیدار با جمعی از نخبگان بسیج دانش‌آموزی با اشاره به صحبت‌های دانش‌آموزان در شروع این دیدار، اظهار داشت: نکات تخصصی و قابل توجهی توسط دانش‌آموزان مطرح شد که نشاندهنده شناخت دقیق آنها از آموزش و پرورش و مشکلات در این حوزه است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز بر روی مدارس تمرکز کرده و به دنبال آن است دانش‌آموزان را ناامید کند، گفت: هدف دشمن ایجاد تهاجم هویتی در بین دانش‌آموزان است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در تاریخ انقلاب، نوجوانان موثر و کنشگر بسیاری حضور داشتند که توانستند دانش‌آموزان را با خود همراه کنند، خاطرنشان کرد: گمان نکنید این دانش‌آموزان استثنا بودند، بلکه هر یکی از شما می‌توانید در این مسیر قدم بگذارید و نقش راهبری بر عهده داشته باشید.

وی با تاکید بر اینکه امروز دانش‌آموزان باید با تمام توان درس بخوانند، گفت: فرد انقلابی دغدغه‌مند، اما غیرمتخصص که سواد و علم لازم را ندارد، فایده اجتماعی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: ممکن است فردی که توجه کمتری به مسائل انقلابی دارد به درس خواندن بپردازد و سپس پشت میزی که محصول خون شهداست برود و آن را غصب و نااهلانه مدیریت کند.

وی تأکید کرد: اگر دغدغه خدمت دارید و چفیه‌ای که به گردن دارید را یادگار شهدا می‌دانید و می‌خواهید در مسیر شهید فهمیده قدم بگذارید، امروز وظیفه شما خوب درس خواندن است.

شعبانی با بیان اینکه آدم دغدغه‌مند و انقلابی اگر غیرمتخصص باشد در تحقق عدالت موثر نخواهد بود یادآور شد: اولین کار خود را در کنار راهبری فرهنگی در مدارس، مسئله درس قرار دهید.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده توسط دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: کمیته‌ای به نام همکاری حوزه و آموزش و پرورش وجود دارد که بسیاری از مشکلات در این کمیته مطرح می‌شود و خوب است جمعی از دانش‌آموزان حاضر، در این جلسات شرکت کنند و به بیان دغدغه‌ها و نظرات خود بپردازند.

امام جمعه همدان خواستار توجه دانش‌آموزان و نوجوانان نسبت به نماز اول وقت شد و گفت: انسان بدون نماز اول وقت، به جایی نخواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما