وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 24 مهر 1402 ساعت 12:41   |   کد مطلب: 43338
نماینده ولی فقیه در همدان گفت:حرکات اخیر حماس این پیام را می‌دهد که قدرت نظامی و اطلاعاتی این کشور غیر قابل نفوذ نبود و به سادگی می‌شود در آن وارد شد.

آیت‌الله شعبانی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شکست غیر قابل ترمیم رژیم صهیونیستی در اتفاقات اخیر، عنوان کرد: هر دولت و نظامی برای خودش عوامل و مولفه‌های قدرتی دارد که می‌تواند با آن مولفه‌ها برای خودش تولید قدرت کند.

او با بیان اینکه این رژیم منحوس، در مساله حفظ قدرت خود چند اصل بنیادی دارد، اظهار کرد: عامل بازدارنده تهاجم به این رژیم، که مبتنی به قدرت نظامی‌ و میزان تسلیحاتش است.

نماینده ولی فقیه در همدان تاکید کرد: نظام پیچیده اطلاعاتی از دیگر عوامل قدرت این رژیم ستمگر بوده و با آن سعی کرده‌ است خیلی از مسائل را حفظ کند.

آیت‌الله شعبانی با اشاره به اینکه اینها در برنامه‌های نظامی خود همیشه تهاجم را به سرزمین‌های دیگر می‌برند، تصریح کرد: مصداق آن کشاندن درگیری به غزه بوده و به هیچ عنوان در مناطقی که خود حضور دارند جنگ را نمی‌کشانند و به تعبیر خودشان میدان درگیری را به زمین دشمن می‌اندازند.

او یکی دیگر از مسائل حیاتی که برای این رژیم خیلی اهمیت دارد را حفظ جان شهروندانشان خود دانست و ادامه داد: در اتفاقات اخیر حماس توانست به این مولفه‌های مهم اشغالگران ورود پیدا کرده و با این کار یک غافلگیری بزرگی برای آنها ایجاد شد.

نماینده ولی فقیه خاطرنشان کرد: در این زمینه با نگاه دقیق می‌توان فهمید که عوامل قدرت این رژیم دست‌نشانده سست شده و قدرت نظامی و اشراف اطلاعاتی که ادعا می‌کردند بسیار پیچیده است و با آن خود را در راس می‌دیدند، قابل نفوذ شده است.

آیت شعبانی بیان کرد: لذا این شکستی که برایشان ایجاد شده یک شکست غیرقابل ترمیم است،چون به همه کشورهای اسلامی و مقاومت این پیام را می‌دهد که قدرت نظامی و اطلاعاتی این کشور غیر قابل نفوذ نبوده و به سادگی می‌شود در آن وارد شد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما