وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 30 تير 1393 ساعت 12:32   |   کد مطلب: 8518
 روز جهانی قدس زمینه ساز نهضت جهانی ضد رژیم صهیونیستی است
امام جمعه نهاوندگفت: روز جهانی قدس زمینه ساز نهضت جهانی ضد رژیم صهیونیستی است

حجت السلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری نافع، گفت: روز قدس به یک حرکت جهانی ضد رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی تبدیل شده است و زمینه ساز فصل جدیدی در قیام مسلمانان سراسر دنیا علیه ظالمان و زورگویان گردیده و به عنوان روز وحدت جهان اسلام است.

وی به فجایع و جنایات صهیونیست ها در غزه اشاره کرد و گفت: متاسفانه آمریکا از غفلت مسلمین جهانی سوء استفاده نموده و با سرگرم کردن مردم به بهانه های حمله داعش به عراق و سوریه و با حمایتش از اسرائیل، در غزه کشتار انسانی به راه انداخته است.

حجت السلام مغیثی افزود: رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاومت در منطقه ضربه های سختی را متحمل شده است چون هم در چنگ با حزب الله و هم با حماس شکست خورده و این بار هم طعم تلخ شکست را از مقاومت اسلامی فلسطین خواهد چشید.

وی اظهار کرد: سکوت تعجب برانگیز جامعه جهانی، جهان اسلام واعراب در برابرجنایت های رژیم صهیونیستی شرم آور است.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه در روز جهانی قدس باید ماهیت واقعی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را به جهانیان نشان دهیم، افزود: کشتار مردم مظلوم فلسطین با هیچ یک از معیارهای سازمان های بین المللی سازگاری ندارد.

وی با بیان اینکه روز قدس، عامل وحدت و پیروزی مسلمانان جهان است گفت: با توجه به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، امسال مسلمانان باید حضوری دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به اینکه آمریکا و همپیمانانش برای عدم حضور مردم در صحنه های گوناگون هزینه هنگفتی صرف کرده اند گفت: این بار هم مردم ولایی ایران و جهان با شرکت در راهپیمایی روز قدس امید دشمنان را به یاس و نا امیدی تبدیل خواهند کرد.

امام جمعه نهاوند حمایت مردم و نظام اسلامی ایران از مسلمانان جهان را دفاع از اسلام و قرآن دانست و برگزاری روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را نشانه ای از جدیت و اراده ملی ایران اسلامی در دفاع از حقوق تضییع شده مسلمانان خواند.

وی گفت: در روز جهانی قدس مسلمانان با اراده مستحکم و مشتهای گره کرده جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و از مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهند کرد.

امام جمعه نهاوند در پایان بیان داشت: از مردم استان همدان و شهرستان نهاوند انتظار داریم باشکوه تر از سال های گذشته در راه پیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

دیدگاه شما