وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 5 فروردين 1402 ساعت 09:32   |   کد مطلب: 43013
حاجیه خانم «شوکت رستمی» مادر شهیدان «علی اکبر و فتحعلی رستمی» دعوت حق را لبیک گفت و پیکر وی عصر امروز جمعه در اسدآباد تشییع و در بهشت زهرا این شهرستان آرام گرفت.

به گزارش نافع، حاجیه خانم «شوکت رستمی» مادر شهیدان «فتحعلی و علی اکبر رستمی»، پس از تحمل سال‌ها درد و رنج دوری به فرزندان شهیدش پیوست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان «رستمی» را تسلیت گفت.

در متن پیام مجید صفدریان آمده است: ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والامقام نیست.

این پیام می افزاید: همسر جانباز متوفی و مادر شهیدان «رستمی» بانویی فداکار، مؤمنه و تجلی صبر، استقامت و بندگی خالصانه خدا بود که با تقدیم فرزندان دلاور خود در راه انقلاب و سربلندی نظام، همواره در یاد و خاطره مردم قدرشناس کشورمان باقی خواهد ماند.

در ادامه این پیام آمده است: از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ضمن عرض تسلیت به مردم شریف شهرستان اسدآباد، خانواده رستمی و به خصوص حجت الاسلام دکتر مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، برای آن بزرگوار علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

«فتحعلی رستمی» پس از شرکت در سه مرحله از عملیات «کربلای ۵» در تاریخ ۲۹ دی سال ۱۳۶۵ در پاکسازی نخلستان‌های دوئیجی عراق به آرزوی دیرینه خود رسید.
«علی اکبر رستمی» نیز ۲۸ شهریور سال ۱۳۶۴ برابر با سوم محرم به جمع شهدای اسلام پیوست.
«عباس رستمی» نیز در واپسین روزهای دفاع مقدس، پنجم مرداد سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد، آماج گلوله‌های گروهک تروریستی نفاق موسوم به «مجاهدین خلق» قرار گرفت و پس از سه سال تحمل درد و رنج و عمل‌های متعدد جراحی در ۲۹ دی سال ۱۳۷۰ به فرزندان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما