وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 7 شهريور 1403 ساعت 07:46   |   کد مطلب: 43531
پیکر پاک و مطهر جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس، «محمود هاشمی نادر» امروز سه شنبه با حضور پرشور مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش نافع، شهید هاشمی نادر در ششم خرداد ۱۳۴۶ در شهر همدان متولد شد و در نهم اسفند ۱۳۶۲ در جبهه پیرانشهر براثر انفجار مین و اصابت ترکش به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

شهید هاشمی نادر در سحرگاه سوم شهریور ۱۴۰۳ پس از تحمل سال‌ها درد و رنج جراحات جانبازی در بیمارستان بازرگان تهران، دعوت حق را لبیک گفت.

 

امروز مراسم تشییع این جانباز ۷۰ درصد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، همرزمان و مردم شهید پرور در میدان امام خمینی (ره) شهر همدان برگزار شد و سپس پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای این شهر در جوار یاران شهیدش به خاک سپرده شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در آیین تشییع پیکر جانباز شهید محمود هاشمی نادر گفت: همه انسان‌ها در این عالم مسافر هستند، مهم آن است زمانی که در پیشگاه الهی حاضر می‌‍شود رو سیاه نباشند.

پیکر مطهر جانباز شهید محمود هاشمی در همدان تشییع و خاکسپاری شد

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی افزود: یکی از بهترین‌ مسیرها در عالم این است که انسان جانش را در راه خدا هدیه کند.

وی ادامه داد: شهید هاشمی نادر برای اسلام و کشور جانباز شد و به شهادت رسید.

امام جمعه همدان اظهار کرد: اگر جوانان امروز امنیت و آرامش دارند، برای آن است که جوانان دیروز همت کردند، ایستادند و جوانی و عمرشان را تقدیم کشور و اسلام کردند.

پیکر مطهر جانباز شهید محمود هاشمی در همدان تشییع و خاکسپاری شد

آیت الله شعبانی موثقی افزود: همه ما مدیون شهدا و جانبازان عزیز هستیم.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما