وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 17 آبان 1394 ساعت 12:16   |   کد مطلب: 17126
سرپرست جمعیت هلال احمر اسدآباد از فعال بودن دو پایگاه امدادی در گردنه اسدآباد و دیگری در مسیر اسدآباد به سمت کرمانشاه، گفت: باید مسجد امام خمینی(ره) در گردنه را برای اسکان اضطراری زوار حضرت امام حسین(ع) آماده کنیم.

به گزارش نافع به نقل از آوای سید جمال،  احسان کاویانی در ستاد استقبال از زائران کربلای معلی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: جمعیت هلال احمر از 20 آبان تا 10 آذرماه طرح کمک به خادمین را اجرا می‌کند که در این راستا امدادگری و جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان برای ارائه خدمات به زائران کربلا در آماده‌باش کامل هستند.

 

وی با اشاره به اینکه دو پایگاه امدادی در گردنه اسدآباد و دیگری در مسیر اسدآباد به سمت کرمانشاه فعال است، گفت: باید مسجد امام خمینی0ره) در گردنه را برای اسکان اضطراری زوار حضرت امام حسین(ع) آماده کنیم چرا که ممکن است در این ایام بارش برف و باران را داشته باشیم.                                

 

سرپرست جمعیت هلال احمر اسدآباد از وجود 400 الی 500 پتو در انبار هلال احمر خبر داد و گفت: در صورت اسکان مسافران در مساجد آماده  ارائه خدمات هستیم.

 

وی یاداور شد: حدود 50 امدادگر فعال در شهرستان در زمان بروز حادثه برای امدادرسانی آمادگی کامل خواهند داشت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هم از وجود 11 آمبولانس و آمادگی کامل آن‌ها در زمان بروز حوادث خبر داد و اظهار کرد: در سطح شهرستان دو بیمارستان امیرالمؤمنین و قائم نیز  آماده ارائه هر نوع خدمات امدادی و درمان به مسافران در زمان بروز حوادث است که البته هماهنگی برای اعزام برخی از بیماران به بیمارستان استان انجام شده است.

 

حسام الدین شاهرخی افزود: حضور پزشکان متخصص در سطح شهرستان در چند روز طرح اربعین دائمی خواهد بود و مرخصی به هیچ کدام از کارکنان و پزشکان داده نخواهد شد.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه شما