وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 10:07   |   کد مطلب: 15605
شهردار نهاوند با بیان اینکه این شهر فاقد شبکه فاضلاب است، گفت: همین موضوع باعث حفاری بیش از حد آسفالت و وضعیت نامناسب آن شده است.

به گزارش نافع به نقل از مهر، شاهین فرجی فر  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با روی کار آمدن شورای چهارم در شهر نهاوند اجرای پروژه های عمرانی بسیاری در این شهر آغاز شده است، اظهار داشت: مردم نهاوند از وضعیت شهر رضایت نسبی دارند.

 وی با بیان اینکه ورودی شهر نهاوند از سمت آورزمان و از سمت جاده کرمانشاه وضعیت مناسبی نداشت، افزود: ورودی جاده کرمانشاه علارغم مشکلات بسیار و وجود تیر فشار قوی تملک و بازگشایی شده و در حال حاضر زیر مدار آسفالت است.

شهردار نهاوند در ادامه بیان داشت: ورودی شهر از سمت جاده کرمانشاه با توجه به اینکه محور شریانی است ساماندهی شده و در ورودی آورزمان نیز اداره راه و شهرسازی فعالیت دارد و از سمت ورودی شهر ساختار مبلمان شهری بازسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از ورودی ها کار تملک انجام شده است، گفت: امسال نیز پروژه های بسیاری در مرحله اجرا است که بخشی از آن ۸۰ تا ۹۰ درصد پیش رفته به طوریکه بوستان لاله در شهر نهاوند افتتاح شد و اجرای بوستان آزادگان نیز ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فاز دوم آن آغاز شده است.

فرجی فر در ادامه سخنانش بیان کرد: عملیات اجرایی بلوار خبرنگار با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی روبروست و مبلمان پارکی آن در هفته آینده نصب می شود.

شهردار نهاوند به مشکلات شهر نهاوند اشاره داشت و عنوان کرد: شهر نهاوند فاقد شبکه فاضلاب است که موجب حفاری بسیار در شهر و وضعیت نامناسب آسفالت شده است اما تلاش شده تا با همکاری اداره آب و فاضلاب این شهر سریعتر به سیستم جمع آوری فاضلاب مجهز شود.

وی با اشاره به اینکه شهر نهاوند فاقد میدان مرکزی است، افزود: تلاش های مسئولین برای ایجاد میدان مرکزی و تملک ساختمان دخانیات چندسال به طول انجامید اما  پس از پیگیری های مختلف میدان مرکزی تملک و تخریب شده است.

شهردار نهاوند در خصوص سرمایه گذاری در نهاوند نیز بیان کرد: قرارداد های مختلفی با سرمایه گذاران منعقد و مقدمات کار آماده شده است.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما