وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 22:37   |   کد مطلب: 15591
جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور:
48 درصد دانش‌آموزان کشور عضو بسیج دانش‌آموزی هستند
بسیج
جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: 48 درصد دانش‌آموزان کشور عضو بسیج دانش‌آموزی هستند که در 105 هزار دفتر بسیج در سطح کشور فعالیت می کنند.

به گزارش نافع، به نقل از زنگ اول، قاسم حبیب‌زاده در جمع اصحاب رسانه استان همدان اظهار داشت: همین دانش‌آموزان کارشناسان و مدیران فردای جامعه را تشکیل می‌دهند.
وی، آزادی قدس شریف را از جمله اهداف تشکیل هسته‌های مقاومت عنوان کرد و افزود: امروز هدف تشکیل هسته‌های مقاومت بر اساس فرمایش حضرت امام(ره) همان مسئله اصلی جهان اسلام یعنی فلسطین است.
حبیب زاده با تأکید بر اینکه امروز، مسئله اصلی جهان اسلام فلسطین است، ادامه داد: امروز جهان اسلام با مباحثی چون جنایات آل سعود در یمن و جنایات تکفیری‌ها در عراق و سوریه مواجه است، اما مسئله اصلی جهان اسلام فلسطین و مظلومین این منطقه است.
وی با اشاره به اینکه رژیم منفور صهیونیستی، کودک سوزی را در کارنامه مفتضح خود ثبت کرده است، گفت: این مهم نشان می‌دهد که این رژیم به پایان عمر کثیف خود رسیده است.

 

دانش آموزان بسیجی باید روحیه مطالبه‌گری خود را تقویت کنند

جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در ادامه با تأکید بر اینکه دانش آموزان بسیجی باید روحیه مطالبه‌گری خود را تقویت کنند، تصریح کرد: مطالبه‌گری دانش آموزان بسیجی به وِیژه در حوزه کارهای هنری بسیج بسیار نیکو است و ما از این مهم به عنوان دغدغه مقام معظم رهبری نیز استقبال می کنیم.
قاسم حبیب‌زاده، با اشاره به اهمیت تاثیرگذاری ورود دانش آموزان بسیجی در فعالیت‌های فرهنگی و هنری ابراز داشت: تشویق دانش‌آموزان به خلاقیت و نوآوری و ایجاد زمینه‌هایی برای بروز استعداد آنها یکی از وظایف بسیج در حوزه فرهنگ و هنری است.
وی به نقش تاثیرگذار دانش آموزان بسیجی در فعالیت های فرهنگی و هنری در استان ها اشاره و خاطرنشان کرد: این فعالیت ها در استان ها نیز باید با نگاهی هدفمند و از دریچه هنر و خلاقیت انجام شود.
حبیب زاده،  تاکید بر تقویت برنامه‌های فرهنگی و هنری را یکی از برنامه های بسیج دانش آموزی برشمرد و گفت: شناسایی استعدادهای مختلف دانش آموزان و پرورش آنها در مسیر درست مسولیتی است که مربیان و معلمان باید در جذب دانش آموزان از آن به شکل مطلوب استفادهکنند.
وی بیان داشت: این فعالیت ها باید متناسب با سن دانش آموزان باشد و براساس سن و مقتضیات سنی دانش آموزان در هر سه مقطع امیدان، پویندگان و پیشگامان اجرایی شود.

 

اجرای طرح اردوهای هجرت با نام شهید جهاد مغنیه در کشور

جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور همچنین به اجرای طرح اردوهای هجرت و سازندگی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این اردو با نام شهید جهاد مغنیه در سراسر کشور اجرایی می شود که با اجرای این طرح دانش‌آموزان با مشکلات مناطق محروم آشنا شده و واقعیات جامعه را رصد می کنند.
قاسم حبیب‌زاده، نقش آموزش و پرورش را در راستای هر چه بهتر برگزار کردن این طرح مهم دانست و افزود: طرح هجرت موجب بروز شور و نشاط در مناطق محروم می شود و با همکاری و تعامل نهادهای مربوطه بسیاری از دغدغه های این مناطق رفع می شود.
وی تصریح کرد: هیچ برنامه و طرحی به اندازه طرح هجرت و سازندگی در شکل‌گیری شخصیت اجتماعی دانش‌آموزان مؤثر نیست.
این مسئول، سرمایه گذاری در این طرح را مهم عنوان کرد و ادامه داد: مهمترین بستر برای اوقات فراغت اجرای مطلوب این طرح است که نیازمند سرمایهگذاری مطلوب است.
حبیب زاده تأکید کرد:فعالیت های جهادی دانش آموزان کشور به عنوان یکی از ابزارهای موثر تربیتی می تواند نقش مهمی در تعلیم وتربیت کودکان و نوجوانان ایفا کند.
وی یادآور شد: فعالیت های جهادی به لحاظ اثرگذاری ویژه‌ای که دارد موجب نشاط و ایجاد روحیه شاد در بین دانش‌آموزان می‌شود.

 

 

 

دیدگاه شما