وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 07:47   |   کد مطلب: 15452
آغازثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان همدان
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان همدان برای مهر ماه سال 94 پذیرش می نماید، ثبت نام از روز چهارشنبه مورخ 07/05/94 آغاز و تا روز چهارشنبه مورخ 14/05/94 ادامه خواهد داشت .

به گزارش نافع، دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان همدان با همکاری مراکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت تعداد 8720 نفر دانشجوی کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای بدون آزمون در 120 کد رشته محل برای مهر ماه سال 94 طبق لیست پیوست پذیرش می نماید که نسبت به پذیرش قبلی دانشگاه در بهمن ماه سال 93 تعداد 4260 نفر دانشجو و تعداد 16 کد رشته محل افزایش داشته است ، ثبت نام از روز چهارشنبه مورخ  07/05/94 آغاز و تا روز  چهارشنبه مورخ  14/05/94 ادامه خواهد داشت . متقاضیان می بایست در تاریخ فوق الذکر جهت دریافت دفترچه راهنما به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط و مزیت­های تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی به شرح ذیل می باشد:

گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته محل های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی بودن و با توجه به صلاحیتهای عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی­کاربردی و مصوبات مربوط صورت می­گیرد. بدیهی است برای هر یک از موارد فوق ارایه مستندات مربوط در زمان ثبت­نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری می­باشد.

داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید )فنی و حرفه­ای، کاردانش و نظری( و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه )چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه­ای)
برای تحصیل در دانشگاه جامع علمی­کاربردی نیازی به مدرک پیش­دانشگاهی نمی­باشد.
دارندگان مدارک بالاتر نیز  می­توانند داوطلب ثبت­نام در این پذیرش باشند.
به دانش­آموختگانی که دوره تحصیلی خود را با موفقیت به اتمام برسانند، مدرک رسمی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توسط دانشگاه جامع علمی­کاربردی اعطا می­گردد و امکان  ادامه تحصیل آنها در مقاطع تحصیلی بالاتر در تمام دانشگاه­ها وجود دارد.
دانشجویان دانشگاه جامع علمی­کاربردی می­توانند از وام دانشجویی صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استفاده نمایند.
دانشجویان دانشگاه جامع علمی­کاربردی در طول دوره تحصیل خود، از معافیت تحصیلی نظام وظیفه برخوردار خواهندبود. 

ضمناً دو مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر واحد همدان و مرکز آموزش علمی کاربردی بعثت 8 زندان مرکزی همدان نیز که تاکنون تعطیل بوده اند مجدداً شروع به فعالیت نموده اند.

خواهشمند است دستور فرمائید اطلاع رسانی لازم برای ثبت نام عموم مردم مبذول نمایند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه‌ها

خوب

دیدگاه شما