وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 31 تير 1394 ساعت 20:51   |   کد مطلب: 15363
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:
یادواره شهدا کلاس درسی برای دانش‌آموزان است
یادواره شهدا کلاس درسی برای دانش‌آموزان است
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان حضور در یادواره شهدا یک کلاس درس برای دانش‌آموزان است، گفت: در این کلاس دانش اموزان با راه و منش شهدا آشنا میشوند و ادامه دهنده راه آنان خواهند بود.

به گزارش نافع، عبدالرضا فولادوند در یادواره شهدای قله شنام اسدآباد، با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه اسلامی یک وظیفه خواند و گفت: باید با ادامه دادن راه آنان یاد شهدا را در دل زنده نگه داریم.
وی با بیان اینکه شهدا جامعه اسلامی را در برابر زورگویی دشمن بیمه کرده اند، افزود: امروز وظایف ما است که با اشاعه‌ فرهنگ ایثار و فداکاری جامعه را به سمت خدامحوری ببریم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه در استان همدان 213 فرهنگی شهید تقدیم انقلاب شده، افزود: همچنین بیش از هزار نفر نیز دانش‌آموز هستند و علاقه مندی خود را به نظام ثابت کردند.
فولادوند با بیان اینکه شهدا از بین خانواده و اسلام، خدمت به اسلام و انقلاب را انتخاب کردند، افزود: آنان خانواده هایشان را ترک گفتند و به فرمان امامشان لبیگ گفتند.
وی ابراز داشت: آنان دفاع از انقلاب را بر همه تعلقات دنیوی ترجیح داده و به دنبال رضایتمندی خداوند گام برداشتند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پایان سخنانش از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی در همه شهرستان‌ها خبر داد و گفت: حضور در یادواره شهدا را یک کلاس درس برای دانش‌آموزان است که باید با بازگویی خاطرات، راه، منش و زندگانی شهدا را به نسل جوان و به خصوص دانش‌آموزان بشناسانیم.

انتهای پیام/ح
 

دیدگاه شما