وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 28 تير 1394 ساعت 14:25   |   کد مطلب: 15322
کودک دوساله انگلیسی مار ۱۵فوتی پیتون را به‌عنوان همبازی خود انتخاب کرده است.

به گزارش نافع، اکثریت قریب به اتفاق مردم از دیدن یک مار کوچک وحشت‌زده می‌شوند چه برسد به زندگی کردن با یک مار پیتون 15فوتی. با این حال یک خانواده انگلستانی مارهای پیتون را به‌عنوان حیوان خانگی خود انتخاب کرده‌اند که تعداد این مارها ده حلقه می‌باشد. اما همبازی شدن کودک دوساله این خانواده با یک مار توجه بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به‌سمت خود جلب کرده است.
 

دخترم تا شبها مار پیتون را نبوسد نمی‌خوابد+تصاویر

  
راب کوان 35ساله پدر خانواده در این مورد در فیس‌بوک خود نوشت، بچه من از موقع تولد با این مار پیتون بوده است و مار به او عادت کرده، تا به آن حد که شبها قبل از اینکه دخترم این مار را نبوسد به خواب نمی‌رود. اما نظر کاربران در شبکه‌های اجتماعی در مورد این قضیه چیز دیگری است. بسیاری از کامنت‌های اعتراض به این پدر و مادر به‌خاطر بی‌توجهی به این حقیقت می‌باشد که ماری با این جثه هر لحظه امکان دارد به دور کودک پیچیده و بعد از خفه کردن او، تمام بدنش را یکجا قورت بدهد.
 

دخترم تا شبها مار پیتون را نبوسد نمی‌خوابد+تصاویر

 
پدر خانواده می‌گوید: الیشا این مار را همانند خواهران و برادرانش دوست دارد و ما جمعاً 10 مار پیتون داریم که سه مار پیتون برمه‌ای، پنج مار پیتون سلطنتی و دو مار آناکوندا همراه ما زندگی می‌کنند.

دخترم تا شبها مار پیتون را نبوسد نمی‌خوابد+تصاویر
 

دیدگاه شما