وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 28 تير 1394 ساعت 13:15   |   کد مطلب: 15317
سیاست‌های ما در منطقه کاملاً در مقابل امریکاست
رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر و در دیدار سفرای کشورهای تأکید کردند: سیاست ملت و نظام جمهوری اسلامی در مقابل امریکا هیچ تغییری نخواهد کرد.

به گزارش نافع، به نقل از سایت گرو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه دوم نماز عید فطر در حضور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم، با اشاره به شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر امریکا» ی ملت ایران در روز جهانی قدس خاطرنشان کردند: جهت‌گیری‌های عظیم حرکت ملت را باید از این شعارها درک کرد نه از زبان مغرض بیگانگان که متأسفانه در داخل نیز برخی کج‌فهم‌ها آن‌ها را تکرار می‌کنند.

ایشان با تأکید بر اینکه درهرصورت سیاست ملت و نظام جمهوری اسلامی در مقابل امریکا هیچ تغییری نخواهد کرد، افزودند: ما درباره مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و جهانی هیچ مذاکره‌ای با امریکا نخواهیم داشت مگر در موارد استثنا همچون هسته‌ای که قبل از این هم سابقه داشته است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به مقامات آمریکایی تأکید کردند: ما از هیچ جنگی استقبال و هیچ جنگی را آغاز نمی‌کنیم اما اگر جنگی روی دهد آن‌کس که از نبرد سرشکسته خارج می‌شود امریکای متجاوز و جنایتکار است.

 ایشان همچنین در دیدار جمعی از مسئولان کشور، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم، فرمودند: سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در منطقه کاملاً در نقطه مقابل سیاست‌های استکبار و در رأس آن امریکا قرار دارد و ایران به‌هیچ‌وجه به آمریکا اعتماد ندارد زیرا سیاستمداران آمریکایی در کمال بی‌صداقتی و بی‌انصافی هستند.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما