وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 20 تير 1394 ساعت 14:13   |   کد مطلب: 15221
کشف کالاي قاچاق يک ميليارد و 200 ميليون ريالي در همدان
ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پليس آگاهي استان همدان ضمن توقيف 2 دستگاه خودرو، دو محموله قاچاق به ارزش يک ميليارد و 200 ميليون ريال کشف کردند.

به گزارش نافع، سرهنگ رضا زارعی" رييس پليس آگاهي استان همدان در تشريح اين خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين پليس با تشديد اقدامات كنترلي در محورهاي مواصلاتي منتهي به استان همدان و همچنين در محور غار عليصدر به يك دستگاه كاميون يخچال دار که از سمت كرمانشاه به سمت تهران در حال حركت بود مشكوك و آن را جهت بررسي متوقف کردند.

وي افزود: در بازرسي از يخچال خودرو مشخص شد، يخچال فاقد هر گونه لبنبات و فرآورده هاي گوشتي بوده و قاچاقچيان با اين شگرد قصد فريب ماموران را داشتند که در نتيجه تعداد يک هزار و 150 عدد انواع قابلمه خارجي فاقد مدارك قانوني با ارزش تقريبي 600 ميليون ريال كشف شد.

سرهنگ زارعی در ادامه از توقيف يک دستگاه نيسان باري در محور فرعي غار عليصدر خبر داد و افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بازرسي از خودرو موصوف که از مبدا شهرستان قروه به مقصد تهران در حال تردد بود،2000 کيلو گرم برنج خارجي بدون اسناد و مدارک مثبته گمرکي به ارزش تقريبي 600 ميليون ريال كشف کردند.

رييس پليس آگاهي استان همدان در خاتمه گفت: در خصوص کشفيات ياد شده پرونده مقدماتي تشکيل وجهت سير مراحل قانوني به سازمان هاي مرتبط ارسال شد.

توصیه های پلیسی در خصوص قاچاق کالا:

  1. مواد خوراکی قاچاق،سیگارت خارجی و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق موجب شیوع بیماری های ناشناخته در جامعه می شود.
  2. با در اختیار گذاردن اطلاعات لازم در مورد خرید و فروش ،حمل و نگهداری کالای قاچاق با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشید.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما