وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 19 تير 1394 ساعت 17:42   |   کد مطلب: 15210
معاون پارلماني وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در راهپیمایی روز قدس بهار:
تيم مذاکره کننده مواضع نظام اسلامي را دنبال مي‌کند
همزمان با سراسر کشور، مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس در شهر بهار برگزار شده و مردم مسیر میدان شهدا تا مصلاي امام خميني (ره) را راهپيمايي کردند .

به گزارش نافع،  معاون پارلماني وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در این آیین گفت: امروز روزی است که جلوه ی شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت است و مردم با شرکت در این راهپیمایی پیام های روشنی برای جهانیان داشتند.

رضا طلایی نیک اولین پیام مسلمانان برای شرکت در این راهپیمایی را ادای تکلیف دینی صرف نظر از نتیجه اعلام کرد و دیگر پیام مسلمانان را لبیک گویی به امام راحل و ولی امر مسلمین خواند.

وی با تعبیرامام خمینی (ره) از صهیونیسم و تشبیه آن به غده سرطانی اضافه کرد: امروز مقاومت لبنان و دیگر ملت های مسلمان همچون فشاری بر روی این غده سرطانی است.

طلايي نيک اضافه کرد: اميدواريم که هر چه زودتر مردم فلسطين بتوانند زندگي عادي داشته باشند و براي اين کار نيز همه بايد به پا خيزند.

وي با اشاره به شکست های صهیونیسم در نبردهای رودرو  در مقابل مقاومت افزود: رژيم صهيونيستي اکنون از يک ملت مظلوم و از لحاظ شمار اندک، شکستي خورده که هر روز براي فرار از اين بن بست به نوعی تلاش مذبوحانه دست می زند.

طلایی نیک خاطر نشان کرد: اگر ابتکار امام خميني (ره) در نام گذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نبود معلوم نبود که مردم فلسطين امروز بايستي به کدام دولت يا ملت تکيه مي کردند.

وی گفت :روز قدس امسال به لحاظ جناياتي که رژيم صهيونيستي در حق مردم مظلوم غزه  و يمن دارد و قتل عام و بمباران شبانه روزي مردم و زنان و کودکان و جوانان از اهميت ويژه اي برخوردار است و حضور پرشور و مردمي  قابل تقدير است.

طلایی نیک تصريح کرد: با افشا شدن دخالت رژيم صهيونيستي  و حامي اصلي آن آمريکاي جنايتکار در راه اندازي گروه داعش و جنايات زيادي که به نام اسلام در عراق ،سوريه ، يمن و غزه مرتکب مي شوند،بايد دست از جنايات وحشيانه خود بردارند و کشتار مردم بي دفاع به ويژه کودکان محکوم است و همه ملل مسلمان بايد اين جنايات را محکوم کنند  تا به آزادي سرزمينهاي اشغالي برسيم .

سردار طلايي نيک اضافه کرد: فلسطينيان و مسلمانان عالم پس از انقلاب نيازمند حمايتهاي معنوي ملت ايران بوده اند و همه با هم در کنار مردم مظلوم فلسطين و به ياد فلسطينيان مظلوم که البته ياد و دفاع از اسلام است در راهپيمايي باشکوه روز قدس شرکت کرده ايم  و با شعار مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل خود زمينه نابودي اشغالگران و آمريکا حامي اصلي اين رژيم ظالم را فراهم خواهيم کرد.

وي با بيان اينکه مسئله قدس نبايد فراموش شود، اظهار کرد: اين راهپيمايي موجب مي‌شود هر سال خون تازه‌اي در رگ‌هاي نهضت مقاومت اسلامي دميده شود.

طلايي نيک به جنايات آل سعود در يمن اشاره کرد و افزود: نبايد مردم مظلوم يمن را در راهپيمايي روز جهاني قدس فراموش کرد، چون مردم يمن مدت‌هاست زير بمباران جنايتکاران آل سعود هستند چرا که دنيا در قبال جنايت‌هاي آل سعود در يمن خاموش است و اين يک رسوايي بزرگ براي آنها محسوب مي‌شود.

معاون پارلماني وزارع دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح به حساس بودن مذاکرات هسته‌اي اشاره کرد و افزود: تيم مذاکره کننده مواضع نظام اسلامي را دنبال مي‌کند و اگر طرف غربي حاضر به توافق آبرومندانه شد، توافق عزتمندانه را قبول کنند و اگر توافق را قبول نکردند راه‌هاي ديگري هست در پايان قطعنامه 8 بندي  قرائت شد و نمازگزاران بندهاي قطعنامه  را با تکبير تاييد کردند.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما