وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 19 تير 1394 ساعت 16:03   |   کد مطلب: 15201
خشم و انزجار یکپارچه تویسرکانی ها علیه نسل کشی در فلسطین:
کدخدای توهم زده، زیر بلیط شیطان است/ با تحریم، بی تحریم امریکا دشمن است
مردم روزه دار تویسرکانی باردیگر خشم و انزجار یکپارچه خود علیه نسل کشی در فلسطین را با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دادند و فریادزنان تأکید کردند گرچه فتنه گران به دنبال منافع خود روز قدس را با ساده لوحی پس می زنند، اما همه می دانند نه امریکا می تواند غلطی کند نه فرزند نامشروعش.

به گزارش نافع، به نقل ازرودآور، مردم مؤمن و روزه دار تویسرکانی برای نشان دادن عشق و دلبستگی خود به یکی از ارزشمندترین یادگارهای امام راحل یعنی روز جهانی قدس در هوای گرما تیرماه، با راهپیمایی با شکوه و عظمت، خشم و انزجار خود از رژیم کودک کش اسرائیل را با فریادهای کوبنده مرگ بر اسرائیل، مرگ بر امریکا نشان دادند.

امروز روز بیعت با آرمان های والای امام خمینی(ره) و لبیک به منویات رهبری در حمایت از مستضعفان جهان بود، لبیکی که تا آزادی قدس شریف هر روز رساتر از روز قبل در جهان طنین انداز می شود.

حضور پرشور اقشار مختلف مردم، اعم از ورزشکاران، هنرمندان، بازاریان به همراه خانواده های خود در شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان چشمگیر بود.مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه گر، تحریم می پذیریم ذلت نمی پذیریم از شعارهای اصلی امروز بود.

خبرنگار رودآور با توجه به موضوع فلطسین مظلوم و حساسیت شرایط بین المللی کشورمان در جهان به میان مردم رفت تا جویای نظرات خواندنی همشهریان خود باشد.

با نابودی اسرائیل و امریکا دنیا گلستان می شود

یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: همان طور که در شعارها هم شاهد هستیم مردم ایران و آزادی خواهان جهان همه یکپارچه فریاد می زنند مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل.

وی افزود: تمام بدبختی های جهان امروز ناشی از زیاده خواهی های دنیای غرب است و با نابودی اسرائیل و امریکا دنیا گلستان می شود.

غوطه ور بودن اسرائیل و امریکا در توهم پیروزی

شهروند دیگری گفت: ماهیت اسرائیل جنایتکار چیزی جز تفکرات پوچ و بی محتوای امریکائیان جنایتکار نیست و این ظالمان در توهم پیروزی و تسلط بر جهان می سر می برند.

نه امریکا می تواند غلطی کند نه فرزند نامشروعش

وی ادامه داد: اتحاد مسلمانان جهان فلسطفه اصلی روز قدس است و تکلیف شرعی و قانونی ما حضور پررنگ در این راهپیمایی است.

آقای اسکندری با تأکید بر اینکه به طور قطع نه امریکا می تواند غلطی کند نه فرزند نامشروعش، افزود: امام راحل با نامگذاری این روز به نام روز قدس یعنی روز وحدت مسلمانان نه تنها به مسلمانان بلکه جهانیان شأن و کرامت بخشیدند.

فتنه گران به دنیال منافع خود روز قدس را با ساده لوحی پس میزنند/دلخوش به وعده های پوچ فتنه گران نیستیم

یکی دیگر از شهروندان تویسرکان نیز گفت: نسبت به حضور در راهیمایی امروز حساسیت خاصی داشتم به طوری که تصمیم گرفتم با خانواده خود شرکت کنم و ایمان دارم ملت ما و سایر ملت های استکبارسیتز جهان همانند ما حضوری پررنگ در این راهپیمایی دارند.

وی افزود: گرچه فتنه گران به دنیال منافع خود روز قدس را با ساده لوحی پس میزنند اما ما دلخوش به وعده های پوچ فتنه گران نیستیم.

راهپیمایی روز قدس روشن کننده جرقه بیداری اسلامی در جهان/ کدخدای توهم زده زیر بلیط شیطان است

 یکی دیگر از شهروندان تویسرکانی با بیان اینکه راهپیمایی های ما ظلم های وارد شده بر مردم رنج دیده فلسطین را به جهانیان نشان می دهد، گفت: راهپیمایی های ما در روز قدس مردم مظلوم فلسطین به ویژه کودکان و زنان بی پناه فلسطین روحیه مقاومتشان را مضاعف می کند.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس روشن کننده جرقه بیداری اسلامی در جهان است، افزود: این روز روزی برای معرفی بیش از پیش جنایات اسرائیل غاصب و ماهیت خبیث و جنایتکار صهیونیست و حامیانش به جهانیان است.

این شهروند تویسرکانی ادامه داد: اسرائیل غاصب و حامیش امریکا که امام خمینی(ره) از آن به عنوان شیطان بزرگ یاد می کند، عددی نیستند و امروز کسانی که امریکا را کدخدا می دانند، آگاه باشند که همنی کدخدای دروغین آن ها توهم زده و نه تنها زیر بلطی شیطان است بلکه خود شیطان بزرگ است.

روز قدس لرزه بر رژیم پوشالی و توخالی صهیونیست می اندازد

شهروند دیگری با تأکید بر اینکه روز قدس روز وحدت مسلمانان جهان است، گفت: امام به خوبی درک کرده بودند که مسئله فلسطین مسلئله جهان اسلام است چرا که دشمنان به بهانه ایجاد کشوری دروغین به دنبال تفرقه اندازی بین مسلمانان هستند.

وی عنوان کرد: خشم و انزجار ملت های مظلوم جهان از فلسطینیان در روز قدس لرزه بر رژیم پوشالی و توخالی صهیونیست می اندازد.

استکبار به دنبال فریب افکار عمومی جهان است/ نقشه های فریبکارانه دیگر اثر ندارد

یکی از راهپیمایی کنندگان دیگر نیز اظهار کرد: فریب کاری تا کی، هیچ گاه ماه چشت ابر نمی ماند،  کشورهایی که فریب خورده اسرائیل غاصب و امریکا هستند یا خواب هستند یا خود را به خواب می زنند، چشمام را که نمی توان روی این همه ظلم و جنایات و نشل کشی در فلسطین بست.

وی با تأکید بر اینکه نقشه های فریبکارانه استکبار دیگر اثر ندارد، تصریح کرد: ندای مظلوم گرچه در آرامی هم فریاد زند اما آن قدر رسا است که گوش هر شنونده ای را کر می کند اگر وشی برای شنیدن داشته باشد.

استمرار استواری ملت ایران و آزادی خواهان جهان در حمایت از فلسطینیان

خانم سوری از دانشجویان تویسرکانی با اشاره به اینکه ما پیرو خط ولایتیم، نیز پیامک زیبای خود را برای من خواند: روز قدس نمایانگر عمق راهبردی و دامنه نفوذ تفکر و منطق مقاومت و ظالم ستیزی در جهان اسلام است و استوار ملت ما در حمایت از فلسطینیان مظلوم ادامه دارد.

وی در ادامه به سخنانی جامع از رهبری اشاره کرد و افزود: "مسئله فلسطین مسئله اول دنیای اسلام است.پای محو اسرائیل ایستاده ایم" و من هم به عنوان یک دانشجو اعلام می دارم که تا جان در بدن دارم پیروی ولایت هستم و اسرائیل را بزرگترین دشمن درجه یک ملت و آزادی خواهان جهان می دانم.

این دانشجوی تویسرکانی اعنوان کرد: استمرار استواری ملت ایران و آزادی خواهان جهان در حمایت از فلسطینیان این بی پناهان است.

به گزارش رودآور، به آتش کشیدن پرچم اسرائیل و آمریکا واره بخش دیگری از مراسم راهپیمایی در تویسرکان بود.

قطعنامه پایانی راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس سال ۱۳۹4 که حاوی بیان آرمان‌ها، خواسته‌ها و مواضع ملت صبور و مقاوم ایران اسلامی در خصوص فلسطین اشغالی، آزادسازی قدس شریف و تحولات منطقه و جهان است در پایان مراسم راهپیمایی تویسرکان قرائت و با تکبیر حاضرین تأیید شد.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما