وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 19 تير 1394 ساعت 15:57   |   کد مطلب: 15200
مدير ستاد اقامه نماز همدان با بیان اینکه اسرائیل غیر از خشونت، حسادت، وحشی‌گری و چپاولگری چیزی برای ملت‌های دنیا ندارد، گفت: باید وحدت و اتحاد در بین مسلمان برای مبارزه با اسرائیل تقویت شود.

به گزارش نافع، حجت الاسلام مرتضي حسني‌حلم در جمع راهپیماییان روز قدس در شهر اسدآباد، با بیان اینکه اسرائیل غیر از خشونت، حسادت، وحشی‌گری و چپاولگری چیزی برای ملت‌های دنیا ندارد، گفت: امروز اسرائیل غاصب و جنایتکار بر مصر تسلط پیدا کرده  و این از ضعف کشورهای اسلامی است که اتحادی بین آنان نیست.

وی با تأکید بر تقویت وحدت و اتحاد بین مسلمانان جهان، گفت: حضور در این راهپیمایی‌ها نشان از وحدتی دوباره مسلمانان جهان دارد و ملت ایران با حضور خود در این راهپیمایی آن را نشان داده است.

مدير ستاد اقامه نماز همدان خاطرنشان کرد: در جنگ 67 سال قبل اسرائیل توانست در یک تهاجم شش روزه نیروی قدرتمند جهان عرب را زمین‌گیر کند و آن روز اسرائیل تنها به کمک غرب و با دفاع از تئوری نظامی بودن توانست این امر را انجام دهد.

وی با بیان  اینکه امروز راهپیمایی ملت‌های مسلمان در روز قدس پیامی دارد، گفت:  اسرائیل از این حضور و شعار انقلابی ملت ایران و کشورهای مسلمان در عرصه‌های مختلف می‌هراسد.

حسنی حلم با اشاره به سخنان امام(ره) در خصوص روز قدس مبنی بر اینکه «روز قدس، روز اسلام است»، گفت: امروز حضور مردم اسدآباد در راهپیمایی روز قدس دفاع از مظلومیت فلسطین  و در واقع دفاع از اسلام و حق است.

وی با اشاره به اینکه روز قدس تنها روز فلسطین نیست، بلکه روز دفاع از اصل حقیقت است، گفت: حضور مردم غیور اسدآباد در این راهپیمایی مصداق کامل عبادت است و آنان در دفاع از مظلومیت ملت برخواستند.

مدير ستاد اقامه نماز همدان حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را قابل تحسین و تقدیر دانست و گفت: چرا که در گرمای تابستان با زبان روزه در این راهپیمایی حضور یافتند.

وی با اشاره به هشدار امام(ره) در گذشته نسبت به مسئله اسرائیل، گفت: ایشلان به امت اسلامی هشدار داده بودند که بیدار و هوشیار باشید و بدانید که دوره غربی‌ها و کسانی که بر کشورهای اسلامی ظلم می‌کنند، رو به پایان است و امروز این هشدار امام راحل جدی شده است.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما