وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 19 تير 1394 ساعت 15:27   |   کد مطلب: 15195
مردم اسدآباد شعار «نصر من الله و فتح قریب» سر دادند
همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز قدس با حضور گسترده مردم در شهر اسدآباد برگزار شد.

به گزارش نافع، این راهپیمایی در شهر اسدآباد از ساعت 11 صبح  با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان از مقابل حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای این شهر آغاز و به میعادگاه نماز جمعه  ختم شد.

در این راهپیمایی همه آمده بودند از کودک و نوجوان، زن و مرد، پیر و جوان و حتی گروه‌های مختلف سیاسی، روحانیون و مسئولان ادارات و نهادهای مختلف تا یکبار دیگر انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیست نشان دهند.

عده‌ای از اعضای جامعه کارگری و کارمندی و همچنین نیروهایی نظامی و انتظامی با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام داشته و با آنان ابراز همدردی کردند.

هر کسی در دستش پلاکاردی از پرچم ایران و یا شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل داشت و با مشتی گرده کرده شعار «نصر من الله و فتح قریب»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «الله اکبر»، «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا» به مسیرهای راهپیمایی می‌ییوست.

در طول مسر راهپمایی صندوق‌های برای کمک به مردم فلسطین و یمن در نظر گرفته شده بود و چادرهایی از سوی جمعیت هلال احمر در امدادرسانی به مردم خدمت می‌دادند.

در طول مسیر در میدان اصلی شهر پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و آدمک‌هایی از سران این رژیم  در جمع راهپیمایی‌کنندگان به آتش کشیده شد و مردم با «الله اکبر»، حمایت خود را از فلسطین نشان دادند.

در ادامه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس مردم در میعادگاه نماز جمعه حاضر شدند و پس از پایان قرائت هر بند قطعنامه تکبیر می‌گفتند.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما