وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 19 تير 1394 ساعت 15:12   |   کد مطلب: 15194
مردم روزه دار کبودراهنگ همزمان با روز جهانی قدس یک‌صدا فریاد حمایت از ملت مظلوم فلسطین سر دادند.

به گزارش نافع، به نقل از کورنگ، مردم در شهرهای کبودراهنگ، شیرین سو، گلتپه و سه روستای بزرگ این شهرستان با حضوردر راهپیمایی روز قدس یکصدا فریاد حمایت از ملت و کودکان مظلوم فلسطین و یمن را سر دادند.

خیابان های شهرها و سه روستای بزرگ کبودراهنگ امروز مملو از حماسه حضور بود، مردمی که آمده بودند تا با حضور خود شعار آزادی قدس عزیز را سر دهند و به کودکان و زنان بی دفاع یمن بگویند ما با شما هستیم.
شرکت کنندگان روزه دار با وجود گرمای شدید با شور و اشتیاقی وصف ناپذیر از ساعت 12 در میدان امام خمینی(ره) که مبداء راهپیمایی بود حضور یافتند و مسیر راهپیمایی را به سمت خیابان امام خمینی، خیابان شهید مطهری و میدان امام حسین (ع) حرکت کردند.
اهالی شهر کبودراهنگ از زن و مرد و کوچک و بزرگ همه و همه آمده بودند تا نفرت و انزجار درونی خود را از صهیونیست های جهانخوار و سردمداران استکبار جهانی و سران مرتجع آل سعود به نمایش بگذارند.
آنان در حالی که پلاکاردهایی با مضامین استکبارستیزی در دست داشتند شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" را رساتر از هر بار به نمایش گذاشتند و بر حمایت و آمادگی خود برای کمک همه جانبه به مردم فلسطین و یمن تاکید کردند.
همچنین اهالی شهرهای شیرین سو و گلتپه و چندین روستای بزرگ کیودراهنگ نیز امروز در این شهرها و روستاها حضور یافته و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و یمن راهپیمایی کردند.
یک معلم کبودراهنگی نیز شرکت در راهپیمایی روز قدس را برای خود تکلیف دینی و انسانی دانست، گفت : امام راحل(ره) با تعیین روز جهانی قدس نقشه راه مبارزه برای نابودی صهیونیسم بین الملل را به ما نشان داده است.
ناصر قیطاسی که عضو شورای اسلامی شهر کبودراهنگ است افزود: امام راحل با تعیین این روز به عنوان روز جهانی قدس می خواست مسئله فلسطین در ذهن ملت ها فراموش نشود و مبارزه با متجاوزان ظالم در هر جای جهان زنده و پا بر جا بماند.
وی با اشاره به رهنمودهای امام راحل افزود: امام خمینی (ره) روز قدس را به عنوان روز دفاع از مظلوم مطرح کرد تا مسلمانان جهان با شرکت در آن عبادت خود را کامل کنند.
این معلم کبودراهنگی ادامه داد: صهیونیسم در منطقه ما همواره باعث آشوب شده است و همه ادیان الهی از آن بیزارند.
قیطاسی به قیام مردم کبودراهنگ در پنجم آبان سال 57 اشاره کرد و گفت : مردم همیشه در صحنه کبودراهنگ همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده اند که از این انقلاب و ارزش های اسلامی آن همواره  دفاع می کنند.
وی افزود : در حال حاضر چشم مردم مظلوم فلسطین به حمایت همه مسلمانان و انسان های آزاده جهان دوخته شده است و ما با شرکت در این راهپیمایی امید به مقاومت و مبارزه را در دل مردم غزه زنده نگه می داریم.
یکی از شهروندان کبودراهنگی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امسال راهپیمایی روز قدس متفاوت از سال های گذشته است چرا که سران آل سعود نیز با سران اسرائیل بیعت کرده اند و قتل عام تازه ای در کشور فقیر یمن به راه انداخته اند.
کریم معصومی افزود: در حالی که سران آل سعود زنان و کودکان بی دفاع این کشور را به خاک و خون می کشد و به آنان رحم نمی کند من به عنوان یک مسلمان باید حداقل در این راهپیمایی شرکت کنم و انزجار خود را از جنایات سران مرتجع عربی و رژیم اشغالگر قدس نشان دهم.
وی کشتار مردم یمن را تنها مربوط به مسلمانان ندانست و گفت : کشتار انسان های بی گناه یک مساله انسانی است و باید بشریت در برابر جنایات آل سعود و اسرائیل سکوت نکند و حداقل با راهپیمایی خود اعتراض خود را به کشتار مردم نشان دهد.
 یک روستایی که برای شرکت در راهپیمایی روز قدس به کبودراهنگ آمده است گفت: آمریکا و اسرائیل با حمایت های خود از جنایات آل سعود در یمن شریک جرم آنان در کشتار کودکان و زنان بی دفاع این کشور هستند.
حمید بیاتی با اشاره به تجهیز و حمایت دولتهای غربی و عربی از گروههای تکفیری در جهان اسلام گفت: آنان تلاش می کنند با اختلاف انداختن بین مسلمانان به مقاصد شوم خود برسند و همه مسلمانان باید با شرکت در راهپیمایی روز قدس وحدت و همبستگی خود را به آنان نشان دهند و توطئه دشمن را ناکام بگذارند.
راهپیمایان کبودراهنگی در پایان در مکان نماز جمعه شهر اجتماع کرده و با ندای الله اکبر خامنه ای رهبر بندهای قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس را تایید و از حقوق ملت مظلوم فلسطین دفاع کردند.
انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما