وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 18 تير 1394 ساعت 13:06   |   کد مطلب: 15178
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی؛
روز قدس فریاد کوبنده آزادی‌خواهی و استکبارستیزی است
روز قدس فریاد کوبنده آزادی‌خواهی و استکبارستیزی است
محمدعلی پور مختار در گفتگو با نافع گفت: در روز قدس فریاد آزادیخواهی و استکبار ستیزی مسلمانان با سر دادان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در گوش جهان خواهد پیچید.

به گزارش نافع،  رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی؛ گفت: مردم بزرگ ایران اسلامی با شناخت و بصیرت کاملی که نسبت به قدس شریف، مظلومیت مردم مسلمان فلسطین و صهیونیست ظالم دارند پیام روز قدس را که یادگار معمار کبیر انقلاب است را به درستی دریافته‌اند و این روز بزرگ را هر سال پرشورتر از قبل برگزار می کنند.

وی اضافه کرد: حضور مردم در طی سالیان بعد از انقلاب در راهپیمایی روز قدس چهره شیطانی آمریکا و اسرائیل روز به روز بیشتر برای مردم جهان نمایان و آشکار کرده است.

وی ادامه داد: امروزه هم استکبار جهانی با حمایت کشورهای عربی به ظاهر مسلمان با رو کردن اسلام‌های مختلفی چون وهابیت، سلفی گری و... وهمچنین علم کردن گروه های به ظاهر مسلمان تکفیری در حقیقت اسلام ناب محمدی را نشانه گرفته‌اند و سعی در ایجاد تفرقه در بین مسلمان را دارند که این در واقع ریشه در عمق جنایات این کشورها نسبت به اسلام و مسلمین دارد.

وی با تاکید بر شناخت و درک درست مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی گفت: مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر در مقابل جریانهای ضد اسلامی و ضد انسانی دنیای استکبار خواهند ایستاد.

وی افزود: مردم مسلمان کشور ما و سراسر جهان برای حفظ اسلام ناب محمدی باید در راستای تضعیف جریانهای مخالف از سوی رژیم صهیونیستی و حامیان انها بکوشند و با شرکت در راهپیمایی روز قدس از بنیه فلسطین و قدس شریف حمایت کرده و با سر دادن شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل میزان نفرت و انزجارشان از دنیای استکبار را فریاد خواهند زد.

وی افزود: شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل امسال نیز همچون گذشته در جمع راهپیمان طنین انداز خواهد شد چرا که آمریکا تا کنون ثابت کرده که همچنان دشمن شماره یک ایران و ملتهای اسلامی است و شعار مرگ بر آمریکا شعار اصولی انقلاب اسلامی است از اینرو تا روزی که آمریکا به جنایات خود علیه مردم جهان به ویژه مسلمانان مظلوم ادامه دهد بر جا خواهد ماند.

وی ادامه داد: پیام ویژه راهپیمایی امسال روز قدس همچون گذشته اعلام نفرت و انزجار مردم آزادیخواه و استکبار ستیز ایران اسلامی از استکبار به ویژه آمریکا و اسراییل خواهد بود و انتظار می رود مردم با حضورشان در این راهپیمایی چهره منفور و شیطانی دنیای استکبار را با دیگر برای جهانیان آشکار کنند.   

 انتهای پیام/ح

دیدگاه شما