وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 17 تير 1394 ساعت 10:59   |   کد مطلب: 15166
رئیس شورای عالی بسیج رسانه استان همدان تاکید کرد؛
برگزاری پرشورتر روز قدس به دنبال آتش‌افروزی‌های دشمن در بلاد اسلامی
برگزاری پرشورتر روز قدس به دنبال آتش‌افروزی‌های دشمن در بلاد اسلامی
محمد کاظم حجازی در گفتگو با خبرنگار نافع بر برگزاری پرشکوه و پرشور روز قدس امسال با توجه به آتش افروزی دشمن در سایر سرزمین‌های اسلامی تاکید کرد.

به گزارش نافع، رئیس شورای عالی بسیج رسانه استان همدان گفت: دغدغه ها و مسایل مردم مسلمان سرزمینهای اسلامی به ویژه مردم فلسطین همواره در باورهای دینی مردم شریف و جامعه اسلامی ما مشهود است و به عنوان یک وظیفه دینی نمود وجلوه پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: امام راحل از آغاز پیروزی انقلاب با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس مسئولیتی را به دوش جامعه گذاشتند و مردم مسلمان این روز را نه تنها در کشور ما بلکه در سایر کشورهای اسلامی و غیر اسلامی هر سال پرشورتر از قبل برگزار می کنند.

وی اضافه کرد: امسال با توجه به آتش افروزی‌های دشمنان اسلام و مسلمین در بلاد اسلامی و فجایع یمن و... حضور مردم از حرارت و شدت بیشتری برخوردار خواهد بود چراکه مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران همواره درک بالایی از وضعیت دارند.  

حجازی بیان کرد: مهمترین پیام روز قدس امسال را می‌توان تبعیت از امر ولایت و استکبارستیزی  دانست چرا که مردم حضور در روز قدس را به عنوان یک تکلیف می دانند و به همین دلیل هم هر سال پرشور تر در برگزاری این روز تلاش می کنند.

وی همچنین تاکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا هم امسال همچون گذشته خواهد بود چرا که این شعار یک موضوع اعتباری در مبانی نظام قرار نگرفته بلکه شعار مرگ بر آمریکا به عنوان یک باور در نظام جمهوری اسلامی وجود داشته است و تا زمانی که خوی شیطانی با آمریکاست این شعار از راهپیمایی های ضد استکباری حذف نخواهد شد و در حال حاضر هم هویت شیطانی این رژیم استکباری روز به روز بیشتر عیان می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما