وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 17 تير 1394 ساعت 10:46   |   کد مطلب: 15165
نماینده مردم رزن درگفتگو با نافع تاکید کرد؛
روز قدس تجلی بصیرت ملت در حمایت از مسلمانان مظلوم جهان
روز قدس تجلی بصیرت ملت در حمایت از مسلمانان مظلوم جهان
عطااله سلطانی صبور گفت: مردم با حضور در روز قدس با به رخ کشیدن بصیرت و آگاهی خود از مردم مظلوم فلسطین و سایر مسلمانان مظلوم جهان حمایت خواهند کرد.

به گزارش نافع، عطااله سلطانی صبور اضافه کرد: مردم ایران اسلامی همواره علاقمند به امام خمینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده اند و در روز قدس برای زنده نگه داشتن یاد امام خمینی و حمایت از مظلومیت مسلمان فلسطین و دیگر مردم مسلمان جهان که مورد ظلم دشمنان اسلام و دنیای استکبار قرار گرفته‌اند همچون گذشته در صحنه خواهند بود.

وی یادآور شد: امروزه دشمن با علم کردن گروه‌های تروریستی همچون داعش، النصره و... با مکر و خدعه‌ای دیگر به کشت و کشتار و آزار مردم مسلمان می پردازد از این رو مردم با حضور پر رنگ خود در روز قدس این اقدامات وحشیانه را محکوم خواهند کرد.

وی با اشاره به به فجایع که امروز در یمن، سوریه و ... شاهد آن هستیم گفت: ضرورت حضور پرشور مردم در این راهپیمایی عظیم جهانی با توجه به جنایاتی که علیه مسلمین رخ می‌دهد بیش از گذشته ضروری جلوه می‌کند و مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی با درک شرایط موجود و بصیرت و آگاهی خود با حضور در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده و بار دیگر بر روی خطوط قرمز خود پافشاری خواهند کرد.

وی هچنین گفت: شعار مرگ بر امریکا امسال نیز همچون گذشته در صفوف راهپیمایان طنین انداز خواهد شد چرا که این ظلم و زور نسبت به مردم مسلمان در سراسر جهان ناشی از خوی استکباری و بد منشی آمریکا ستمکار است و تا وقتی این خوی و خصلت آمریکا برجا باشد این شعار نیز پا برجاست.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما