وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 16 تير 1394 ساعت 17:59   |   کد مطلب: 15157
روز قدس، فریاد عمومی مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است
علی نعمت چهاردولی گفت: روز قدس یادگار امام و فرصتی برای حمایت از مسلمان مظلوم جهان به ویژه فلسطین است.

گزارش نافع، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به ضرورت حمایت مردم ایران از مردم مسلمان فلسطین  و سایر مسلمین مظلوم جهان گفت: مردم ما همواره به آرمانهای امام و انقلاب پایبند بوده و هستند و هرگز توصیه های امام و مقام معظم رهبری را در مورد دشمنان اسلام فراموش نمی‌کنند و روز قدس در واقع فرصتی برای تجدید میثاق این آرمان‌هاست.

وی اضافه کرد: روز قدس امسال با توجه به توطئه‌های استکبار جهانی و آتش افروزهایی که علیه مردم یمن صورت گرفته پرشورتر از گذشته برگزارخواهد شد.

وی ادامه داد: آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده و ریشه این جنگ افروزی‌ها و مسلمان‌کشی‌هایی آمریکا در حق مردم مسلمان یمن، عراق و... در واقع دشمنی آنها با اسلام ناب محمدی و مردمی است که پیرو این دین آسمانی هستند.

وی یادآور شد: حضور مردم در روز قدس نشان‌دهنده روحیه استکبارستیزی مسلمان نه تنها ایران بلکه مسلمانان جهان خواهد بود و فرصتی را برای مردم مسلمان جهان ایجاد می‌کند تا از مردم بیگناه فلسطین حمایت کنند.

وی همچنین در رابطه با سردادن شعار مرگ برآمریکا در روز قدس نیز خاطرنشان کرد: تا روزی که ظلم و زور در دنیا پا برجاست شعار مرگ بر آمریکا نیز همچون گذشته برجا خواهد بود و ما حتی یک قدم هم از آرمان‌ها و اصول خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما