وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 8 تير 1394 ساعت 08:25   |   کد مطلب: 15023
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد؛
برگزاری طرح با شهدا در ضیافت نور در حلقه های صالحین
	برگزاری طرح با شهدا در ضیافت نور در حلقه های صالحین
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ از برگزاری طرح با شهدا در ضیافت نور در حلقه های شجره طیبه صالحین بسیج این شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع، به نقل از کورنگ، حجت الاسلام علیرضا علیجانی در تشریح این خبر گفت: در این طرح قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان توسط اعضای حلقه های صالحین قرائت می شود و ثواب آن به روح بلند شهدای محل و امام راحل تقدیم می شود.
وی عضویت و حضور نوجوانان و جوانان در حلقه های صالحین را موجب تربیت قرآنی آنان دانست و گفت: قرآن برنامه جامع و کامل زندگی است و مومنان را به سوی نور هدایت می کند.
علیجانی هدایت قرآن را ویژه تقوا پیشه کنندگان دانست و اظهار داشت اظهار داشت: باید قرآن و آموزه‌های آن به محور فعالیت های عملی صالحین تبدیل گردد.
وی، با اشاره به نقش مهم و ضروری قرآن در زندگی افراد، گفت: در شرایطی که دشمن با جنگ نرم می خواهد جوانان ما را گمراه کند انس با قرآن باعث نورانیت زندگی و سلامت روح خواهد شد.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه تأمل در قرآن کریم ضامن سعادت جامعه بشری است، افزود: توجه به حقیقت قرآن کریم رستگاری و رسیدن به اخلاق و معرفت اسلامی را در پی خواهد داشت.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما