وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 3 تير 1394 ساعت 20:01   |   کد مطلب: 14967
	آغاز طرح تابستانی جوانه های صالحين در کبودراهنگ
مسئول تعلیم و تربیت در کبودراهنگ از آغاز طرح تابستانی جوانه های صالحین ویژه نوجوانان و جوانان بسیجی شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

به گزارش نافع، به نقل از کورنگ، حجت الاسلام علیرضا علیجانی در تشریح این خبر گفت: طرح جوانه های صالحین در سطح ۵5 پایگاه منتخب بسیج شهرستان از تاریخ اول تیر ماه امسال آغاز کرده است.

وی شعار این برنامه را نشاط و تعالی در پرتو قرآن، نماز و سبک زندگی اسلامی با تاسی از 175 شهید غواص عملیات کربلای چهار اعلام کرد و گفت: در این برنامه قصد داریم ضمن تقویت شبکه شجره طیبه صالحین، هویت حلقه ها و نقش آفرینی آنها در مأموریت پایگاه های مقاومت را تثبیت کنیم.

وی شناسایی و جذب حداکثری در بسیج و ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه ی معنوی و تلاش برای سازندگی روحی و اخلاقی و فکری نوجوانان و جوانان از دیگر اهداف این طرح اعلام کرد.

حجت الاسلام علیرضا علیجانی خاطر نشان کرد: ما در نظر داریم در طول اجرای این طرح سه موضوع اصلی و اساسی را به بدنه جامعه منتقل کنیم که اولین موضوع آشنایی مخاطبین با نماز و مقدمات آن و تاثیر نماز در زندگی فردی و اجتماعی آنهاست.

وی دومین موضوع اصلی، این طرح را روخوانی و روانخوانی قرآن و ریشه کن کردن بیسوادی قرآنی اعلام کرد و گفت: در این زمینه کلاس ها و کارگاه های قرآنی در سطوح ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در جهت رفع اشکال و تصحیح در روانخوانی و روخوانی در طول طرح برگزار می شود.

وی ادامه داد: سبک زندگی اسلامی سومین موضوع اصلی طرح است که با عناوین آداب معاشرت اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی، صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از اسراف، تشویق جوانان به امر ازدواج آسان و توجه به ازدیاد نسل و... بصورت کارگاهی و جدی در طول طرح برگزار خواهد شد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ اذعان داشت: جامعه هدف در این طرح اعضاء عادی و فعال بسیج، حلقه های صالحین و آحاد نوجوانان و جوانان علاقمند به شرکت در برنامه های بسیج می باشند.

حجت الاسلام علیرضا علیجانی در پایان یادآور شد: در جهت پیشبرد بهتر برنامه ها و وحدت رویه در اجرای این طرح، هماهنگی هایی با اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش شهرستان بعمل آمده است.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما