وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 3 تير 1394 ساعت 19:40   |   کد مطلب: 14966
	طرح جوانه های صالحین عرصه رشد و تعالی بسیجیان است
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: طرح جوانه های صالحین طرح ملی و شامل مجموعه برنامه‌های پیشنهادی برای بیست هزار پایگاه بسیج مساجد و محلات در فصل تابستان است که عرصه‌ای برای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم است.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ،  سرهنگ محمود بداغی گفت: هدف از طرح جوانه های صالحین ارتقاء، جذب و تشکیل حلقه‌های جدید صالحین و تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه‌ای برای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم طراحی و اجرا می شود که شعار محوری این طرح در پرتو قرآن، نماز و سبک زندگی اسلامی است.
وی با اشاره به اوقات فراقت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان گفت: برنامه مناسب و ویژه بسیج برای این قشر طرح جوانه های صالحین است و در آن سعی می شود بسیجیان عزیز با مسیر درست زندگی که شامل برنامه ای هدفمند است آشنا شوند.
بداغی اظهار کرد: شجره طیبه صالحین برنامه مستمر بوده و به فصل یا زمان خاصی تعلق ندارد اما بی تردید تابستان فرصتی است که با توجه به فراغت اکثر متربیان در شجره طیبه، آنها می توان با برنامه ریزی مناسب به غنی کردن این اوقات در جهت رشد و ارتقای متربیان تلاش نمود.
وی افزود: طرح جوانه های صالحین این امکان را فراهم می آورد که به گرایش ها و نیازهای نوجوانان و جوانان در هر سطحی توجه شود .
بداغی گفت: این طرح در طول فصل تابستان در 55 پایگاه مقاومت بسیج منتخب در شهرستان کبودراهنگ در دو مرحله اجرا می شود.
وی ادامه داد: برنامه های طرح جوانه های صالحین شامل موضوعاتی از قبیل آشنایی با نماز و مقدمات آن، روخوانی و روانخوانی قرآن، سبک زندگی اسلامی، فعالیت های فرهنگی و ورزشی است.
 وی از همکاری مربیان و معلمان بسیجی آموزش و پرورش و مربیان بسیجی اداره ورزش و جوانان در این طرح خبر داد و گفت: در این جهت ادارات ورزش و جوانان و آموزش و پرورش کبودراهنگ اعلام آمادگی کرده اند.
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: در جهت برگزاری مطلوب برنامه های این طرح چندین جلسه ستاد پشتیبانی در سطح ناحیه و شهرستان جهت چگونگی تقسیم کار و وحدت رویه و پیشبرد برنامه ها صورت گرفته است.
انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما