وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 3 تير 1394 ساعت 14:51   |   کد مطلب: 14964
۱۲ محفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته مصری در همدان برگزار می شود
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری ۱۲ محفل قرآنی در استان همدان با حضور قاری مصری علی محمود الشمیس خبر داد.

به گزارش نافع، حجت الاسلام مرتضی عزیزی اظهار داشت: همزمان با ماه رمضان و طرح بزرگ کشوری ضیافت الهی، محافل قرآنی با حضور قاری ممتاز بین المللی علی محمود الشمیس از کشور مصر در استان همدان برگزار می شود،
وی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته محمود الشمیس قاری مطرح روز یکشنبه ۱۴ تیر وارد استان می شود و محافل خود را اجرا خواهد کرد.
وی از مردم همدان برای شرکت در این محافل انس با قرآن دعوت کرد و با بیان اینکه نخستین محفل انس با قرآن روز چهاردهم تیرماه راس ساعت ۱۲ در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می شود، عنوان کرد: همچنین در این روز دو محفل قرآنی دیگر در ساعت ۱۳ و 30 دقیقه در سپاه و ساعت ۲۱ در امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه محافل انس با قرآن روز دوشنبه با حضور قاری مطرح بین المللی در شهرستان های بهار، اسدآباد و تویسرکان برگزار می شود، ادامه داد: محمود الشمیس ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۵ تیرماه در مسجد جامع شهرستان بهار، ساعت ۲۰ در مسجد جامع شهرستان اسدآباد و ساعت ۲۳ در مسجد جامع شهرستان تویسرکان حاضر خواهد شد.
حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در روز سه شنبه ۱۶ تیر ماه راس ساعت ۱۲ در مسجد جامع لالجین، ساعت ۲۰ در شاهزاده محمد(ع) نهاوند و ساعت ۲۳ امامزاده عبد الله(ع) ملایر برگزار می شود، ابراز داشت: در روز چهارم و آخرین روز حضور محمود الشمیس در همدان محافل انس با قرآن در ساعت ۱۲ در مسجد جامع شهرستان رزن، ساعت ۲۰ مسجد جامع شهرستان کبودرآهنگ و ساعت ۲۳ مصلی شهر فامنین انجام می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در عین حال تصریح کرد: محفل انس با قرآن در آستان مقدس امامزاده عبدا...(ع) شهرستان همدان که در روز یکشنبه 14 تیرماه و بعد از نماز مغرب و عشاء در این آستان مقدس برگزار می گردد، جزء شاخص ترین محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان بوده و در این مراسم علاوه بر قاری ممتاز و بین المللی مصری استاد الشمیس، استاد حمید شاکر نژاد قاری بین المللی و برجسته کشور عزیزمان نیز قرائت خواهند نمود.
وی ادامه داد: در این محفل همچنین استاد نوجوان قرآن کریم سید محمد صادق حسینی که در مقطع شکوفه ها دارای مقام هستند؛ به قرائت پرداخته و گروه تواشیح سید الاحرار نیز در این شب برنامه اجرا خواهد نمود.
حجت الاسلام عزیزی تصریح نمود: این مراسم توسط شبکه قرآن سیما به صورت کامل ضبط شده و از این شبکه بر روی آنتن خواهد رفت.
وی در ادامه با بیان اینکه ماه رمضان ماه بزرگی است و باید تلاش شود که همه مومنان از این ماه بیشترین بهره را ببرند، عنوان کرد: فعالیت های قرآنی در ماه رمضان باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه هدف نهایی اسلام، نورانی ساختن جامعه و انسان ها بوده و این ماه فرصتی بسیار مناسب برای نورانی ساختن تفکر و تعبد برای انسان در عصر حاضر است، بیان کرد: حفظ و تقویت بنیه اعتقادی و آموزه های دینی، صله ارحام و توجه به قرآن و آموزه های اسلامی و قرآنی، باید در ماه رمضان مورد توجه قرار گیرد.
منبع:
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما