وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 1 تير 1394 ساعت 08:25   |   کد مطلب: 14919
نماینده مردم همدان و فامنین گفت: تصویب این طرح الزم آور با آرا بالا به همه دنیا نشان داد و ثابت کرد که همدلی بین مجلس و دولت و سایر مسئولان نظام در حمایت از رهبری و رعایت خطوط قرمزها وجود دارد.

به گزارش نافع، «امیر خجسته» در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به تصویب کلیات طرح الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای تصویب در جلسه علنی امروز گفت:  199 نماینده مجلس کلیات طرح الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهای هسته‌ای را با اکثریت قاطع به تصویب رساندند.

وی اظهار کرد: تصویب این طرح الزم آور با آرا بالا به همه دنیا نشان داد و ثابت کرد که همدلی بین مجلس و دولت و سایر مسئولان نظام  در حمایت از رهبری و رعایت خطوط قرمزها وجود دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین با بیان اینکه کلیات این طرح همان مواردی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند، افزود: با تصویب این طرح امروز همه دنیا متوجه شدند که خواسته و نظر همه مسئولان نظام از دولت و مجلس یکی است به ویژه آنکه در این طرح تأکید شد که باید تحریم‌ها به طور یکجا و کامل باید شود.

خجسته تصریح کرد: این طرح نشان دهنده آن است که مسئولان چه مجلس و چه دولت از خطوط قرمز عبور نمی کند.

وی عنوان کرد: خط قرمز مذاکرات همان خط قرمزهایی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره دارند و امروز این طرح تصویب شد تا همه دنیا بدانند که دولت و مجلس از فرمایشات مقام معظم رهبری پیروی می کنند.

خجسته تأکید کرد: این طرح در تاریخ ثبت شد که همه بدانند تمامی مسئولان نظام در یک خط حرکت می کنند.

منبع:رودآور

انتهای پیام/

دیدگاه شما