وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 17:01   |   کد مطلب: 14904
	بهره مندی 22 هزار دانش آموز همدانی از برنامه های تابستانی
فرماندار همدان از بهره مندی ۲۲ هزار دانش آموز همدانی زیر از برنامه های تابستانی اوقات فراغت خبر داد.

به گزارش نافع، علی تعالی در نشست شورای آموزش و پرورش همدان با اشاره به اینکه در این طرح دو ماهه ۲۷۵ مربی، ۱۶۲ عامل اجرایی و ۸۵ آموزشگاه در آموزش و پرورش ناحیه یک همدان فعالیت می کنند اظهار داشت: با توجه به آسیب های اجتماعی و فرهنگی به ویژه در فصل تابستان که برای دانش آموزان وجود دارد امسال هم همانند سال های گذشته طرح هایی را برای اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفته و آن را اجرایی می کنیم.
وی با اشاره به اینکه تلفن همراه و استفاده از فضای مجازی دریچه ای برای ورود آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی است ادامه داد: والدین باید بیشتر از پیش مراقب فرزندان خود در این باره باشند و در این امر وارد عمل شده و با هدایت فرزندان خود و ایجاد اوقات فراغت مناسب از بروز این آسیب ها به فرزندان و خانواده خود جلوگیری کنند.
فرماندار همدان بر نظارت بیشتر بر مدارس هیات امنایی تأکید و تصریح کرد: مدارس هیأت امنایی باید با ارائه عملکرد به اولیای دانش آموزان شفاف سازی کند تا اولیای دانش آموزان از نحوه عملکرد این مدارس آگاهی داشته باشند.
وی ابراز داشت: جلب مشارکت های مردمی در بخش آموزش از اهداف دولت است زیرا که دولت توانایی اداره همه مسائل را ندارد و باید از مشارکت های مردمی استفاده کند.
فرماندار همدان خاطرنشان کرد: با ایجاد ۸۵ پایگاه در قالب ۴۵ مدرسه ۱۵ مدرسه قرآنی و شش کانون فرهنگی و هنری، ۲۲ هزار دانش آموز این ناحیه زیر پوشش برنامه های غنی سازی اوقات فراغت قرار می گیرند.
این مسئول از اجرای طرح سراج با استفاده از ظرفیت حوزه علمیه برای دانش آموزان این ناحیه خبر داد و گفت: ۱۵۰ دانش آموز در این طرح مشارکت دارند.
گفتنی است، استان همدان ۲۸۳ هزار دانش آموز دارد که حدود ۶۰ هزار نفر در شهرستان همدان تحصیل می کنند.

منبع:زنگ اول

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما