وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 07:38   |   کد مطلب: 14840
 برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور به رفع تحریم ها بستگی ندارد
یک کارشناس سیاسی در رابطه با تاثیر مذاکرات هسته ای بر اقتصاد کشور عنوان کرد : برخلاف اعتقاد دولت که مشکلات بیکاری ، تورم و گرانی را به رفع تحریم ها نسبت می دهند مسائل اقتصادی کشور کاری به غربی ها ندارد .

به گزارش نافع، یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جهاد پرس ،  گفت: در واقع به رغم تأكيد صاحبنظران در مورد پيوند نزدن مسائل داخلي كشور به بحث هسته‌اي و مذاكرات اخير، در اين مراسم يكبار ديگر حسن روحاني القا كرد كه با رفع تحريم‌ها نه تنها سرمايه‌ها به سمت ايران روان مي‌شود بلكه مسئله محيط زيست و اشتغال جوانان حل و منابع آبي زياد و بانك‌ها نيز احيا خواهد شد!

وی افزود:در مورد مخاطرات منفی ربط دادن حل مشکلات اقتصادی کشور به رفع تحریم‌ها که در اظهارات جدید رئیس دولت باز هم مطرح شده، پیش از این مباحث زیادی مطرح شده بود و این انتظار می‌رفت که شخص اول دولت از تکرار این مبحث خودداری کند. با این حال، روحانی باز هم رفع مشکل اشتغال، صنعت و بانک‌ها را رفع تحریم‌ها عنوان کرده است.

وی در رابطه با تاثیر مذاکرات هسته ای بر اقتصاد کشور عنوان کرد : برخلاف اعتقاد دولت که مشکلات بیکاری ، تورم و گرانی را به رفع تحریم ها نسبت می دهند مسائل اقتصادی کشور کاری به غربی ها ندارد .

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما