وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 08:56   |   کد مطلب: 14793
به لبخند گرگ‌ها و دستکش‌های نرم دشمنان نباید اعتماد کرد
امام جمعه موقت ملایر با اشاره به لزوم شناخت دشمن داخلی و خارجی گفت: به لبخد گرگ‌ها و دستکش‌های نرم دشمن که در زیر آن دست‌های آهنی نهفته است نباید اعتماد کرد.

به گزارش نافع، به نقل ازملایری‌ها، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن فاضلیان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به آغاز هفته کشاورزی اظهار داشت: تولیدات کشاورزی دارای اهمیت والایی بوده و رونق کارهای کشاورزی باعث رونق چرخه اقتصاد می‌شود.

وی افزود: باید جوانان را به طرف کارهای یدی همچون کشاورزی سوق داد و همه نباید انتظار پشت میز نشینی و کار اداری داشته باشند.

امام جمعه موقت ملایر گفت:  در احادیث و روایات از کشاورزان به عنوان کتیبه‌‌های گنج نام برده اند و  این نشان دهنده اهمیت بالای کشاورزی و کشت و زرع است.

وی با اشاره به گذشت دو ماه از حمله عربستان به یمن عنوان کرد: خاندان آل سعود در خیال این بودند که در طی یک هفته تا ده روز صنعا را به تصرف خود درآورند اما موفق به این کار نشدند.

فاضلیان با اشاره به آثار جنگ عربستان با یمن بیان کرد: شکست و عدم موفقیت عربستان بر تشکیل ائتلاف بر ضد یمن و زمینگیر شدن و به بن بست خوردن نیروهای القاعده و منافقین در یمن از آثار مهم این جنگ است.

وی با اشاره به لزوم شناخت دشمن داخلی و خارجی عنوان کرد: به لبخد گرگ‌ها و دستکش‌های نرم دشمن که در زیر آن دست‌های آهنی نهفته است نباید اعتماد کرد.

امام جمعه موقت ملایر با تبریک فرا رسیدن ماه رمضان ماه بندگی خدا تصریح کرد: هفته آخر شعبان را هفته غبارروبی مساجد نامیده اند و باید هر چه بهتر مساجد را برای ماه میهمانی خدا آماده کرد.

وی افزود: ماه رمضان ماه نزول قرآن و ماه بندگی خدا بوده و مومنان برای وروئد به این ماه باید خود را هر چچه بهتر از قبل آماده کنند.

فاضلیان با اشاره به سالروز شهادت شهیدان بخارایی ،امامی، صفار هرندی و نیک نژاد 44 عنوان کرد: شهدای فداییان اسلام در دوران طاغوت به دستور رهبر زمان خویش بر علیه  ظلم به پا خاستند و در راه اسلام و قرآن به شهادت رسیدند.

 انتهای پیام/ح

دیدگاه شما